Haridusliku erivajadusega õpilane koolikaardil, tugiteenuste kättesaadavus haridusliku erivajadusega õpilasele

Date

2008

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Käesoleva analüüsi eesmärk on anda ülevaade hariduslike erivajadustega õpilastest ja nende kooliskäimisega seotud liikumisest Eestis, haridusliku erivajadustega õpilastele tugimeetmete rakendamisest ja vastava võimaluse puudumise põhjustest ning olemasoleva andmete klassifitseerimise ja kogumise süsteemi piirangutest andmete analüüsimisel. Analüüs on üks osa Eesti Vabariigi Haridus‐ ja Teadusministeeriumi poolt tellitud uuringust „Haridusliku erivajadusega õpilane koolikaardil, tugiteenuste kättesaadavus haridusliku erivajadusega õpilasele”.

Description

Analüüs haridusliku erivajadusega õpilastest ja tugiteenuste kättesaadavusest õpilastele.

Keywords

tugiteenused, erivajadus, erikoolid, haridussüsteemid, õpikeskkond, üldharidus, õppimine, hariduslikud erivajadused

Citation

Collections