Reduktsioon Maurice Merleau-Ponty fenomenoloogias ja fenomenoloogilises kunstikäsituses

Kuupäev

2014

Ajakirja pealkiri

Ajakirja ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Tartu Ülikool

Abstrakt

Käesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on analüüsida Merleau-Ponty reduktsiooni käsitust tema fenomenoloogias ja fenomenoloogilises kunstikäsituses tema mahukaima teose "Taju fenomenoloogia" (ilmunud 1945) eessõna ja kahe kunstialase essee" Cézanne’i kahtlus" (ilmunud 1948) ja Silm ja vaim (ilmunud 1960) põhjal. Püüan leida vastust küsimustele: Millest kasvab välja Merleau-Ponty reduktsiooni käsitus, mis on tema reduktsiooni tõlgenduse eripära ja kuidas teostub reduktsioon kunstis?

Kirjeldus

Märksõnad

Merleau-Ponty, Maurice

Viide