Reduktsioon Maurice Merleau-Ponty fenomenoloogias ja fenomenoloogilises kunstikäsituses
Kuupäev
2014
Autorid
Ajakirja pealkiri
Ajakirja ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
Tartu Ülikool
Abstrakt
Käesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on analüüsida Merleau-Ponty reduktsiooni
käsitust tema fenomenoloogias ja fenomenoloogilises kunstikäsituses tema mahukaima
teose "Taju fenomenoloogia" (ilmunud 1945) eessõna ja kahe kunstialase essee" Cézanne’i
kahtlus" (ilmunud 1948) ja Silm ja vaim (ilmunud 1960) põhjal. Püüan leida vastust
küsimustele: Millest kasvab välja Merleau-Ponty reduktsiooni käsitus, mis on tema
reduktsiooni tõlgenduse eripära ja kuidas teostub reduktsioon kunstis?
Kirjeldus
Märksõnad
Merleau-Ponty, Maurice