Show simple item record

dc.contributor.advisorPalm, Reimo, juhendaja
dc.contributor.authorBorkmann, Anne
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika instituutet
dc.date.accessioned2014-08-13T11:18:07Z
dc.date.available2014-08-13T11:18:07Z
dc.date.issued2014-08-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/42892
dc.description.abstractBakalaureusetöö esimeses osas antakse ülevaade probleemidest, mis hetkel reaalelul põhinevate matemaatiliste ülesannete õpetamisel esinevad, tuuakse välja teiste autorite poolt pakutud lahendusi neile, kirjeldatakse realistliku matemaatikahariduse printsiipe ning PISA testide koostamise põhimõtteid. Töö teises osas tuuakse välja põhimõtted, millest lähtuda matemaatika loengu ülesehitamisel ja reaaleluliste ülesannete koostamisel, kirjeldatakse empiirilise uurimuse läbiviimist, milles uuriti Eesti kõrgkoolide matemaatika õppejõudude seisukohti reaaleluliste ülesannete kasutamisel õppetöös, esitatakse uuringu tulemuste süntees ning tehakse järeldused.et
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subjectreaalelulised matemaatikaülesandedet
dc.subjectrealistlik matemaatikahariduset
dc.subjectPISAet
dc.titleReaalelulise matemaatikaõpetuse probleemid ja lahendusvõimalusedet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record