Rahvusvaheline vaade õpetamisele ja õppimisele. OECD rahvusvahelise õpetamise ja õppimise uuringu TALIS 2013 tulemused
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Innove
Abstract
OECD rahvusvaheline õpetamise ja õppimise uuring TALIS (OECD’s Teaching and Learning International Survey TALIS) on rahvusvaheline võrdlusuuring, milles uuritakse õpetajate töökeskkonda ja õppekeskkonda koolides. TALIS-e uuringut korraldab Majanduskoostöö ja Arengu Organisatsioon (OECD) ning selles osales 2013. aastal 34 riiki, teiste hulgas Eesti. TALIS-e uuringu eesmärk on pakkuda asjakohast, rahvusvaheliselt võrreldavat ja vajalikku informatsiooni eesmärgiga aidata riikidel üle vaadata ja kindlaks määrata oma hariduspoliitika, et
arendada välja tipptasemel õpetaja elukutse. Koolijuhtidel ja õpetajatel
on võimalus anda oma panus hariduspoliitilisse analüüsi ja võtmevaldkondade
arengusse. TALIS-e uuringut korraldatakse osalevate riikide uuringukeskuste, OECD, IEA Sekretariaadi, IEA andmetöötlus- ja uuringukeskuse ning Kanada Statistikaameti omavahelise koostööna.
Description
Keywords
haridusuuringud, hindamine, koolijuhtimine, rahvusvahelised võrdlusuuringud, koolid, koolijuhid, Eesti, õppimine, õpetajad, TALIS