Õppejõu töö hindamine

Date

2014

Authors

Tallinna Ülikooli haridusinnovatsiooni keskus

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Archimedes

Abstract

Eesti ülikoolides on õppejõu tegevuse hindamise põhikri teeriumiks kujunenud tema teadustöö tulemuslikkus, Eesti uus elukestva õppe strateegia seab ülesandeks hindamisaluseid laiendada. Sellest johtuvalt on käesoleva töö eesmärkideks: 1) analüüsida, kuidas täna Eesti avalikud ülikoolid arvestavad õppejõudude töö hindamisel õppejõu poolt läbiviidava õppetöö kvaliteeti ja tulemuslikkust, sh õppejõu didaktikaalast tegevust, õpimeetodite arendamist, õppevahendite koostamist jms; 2) analüüsida õppejõudude ja üliõpilaste arusaamu õppejõu töö hindamise põhimõtete osas; 3) kirjeldada õppejõu töö hindamise põhimõtteid valitud välisriikides; 4) pakkuda välja ettepanekud, mis aitaksid rohkem väärtustada õppetöö sisu ja tulemuslikkust ning seeläbi toetaksid ja motiveeriksid ülikoolide õppejõude mõjusamalt edendama õppetöö kvaliteeti.

Description

Keywords

õppetöö kvaliteet, hindamine, õppejõu hindamine, õppetöö, kõrgharidus, õppejõud

Citation

Collections