Show simple item record

dc.contributor.authorVimberg, Siiri
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Filosoofiateaduskondet
dc.date.accessioned2015-06-09T12:10:43Z
dc.date.available2015-06-09T12:10:43Z
dc.date.issued2015-06-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/46792
dc.description.abstractKäesoleva magistritöö eesmärgiks oli uurida kiirendatud õppemeetodi tehnikate kasutamist Eesti koolis. Täpsemalt, vaadelda kuivõrd tõhusad ja ainulaadsed need õpitehnikad on, ning seejärel viia läbi uurimus Pärnu Ühisgümnaasiumis põhikooli lõpuklasside põhjal. Antud uurimistöö läbiviimiseks püstitati järgnevad küsimused: 1) Kui tõhusaks osutuvad kiirendatud õppemeetodi tehnikad 9. klassides, kus õpitakse inglise keelt võõrkeelena (Pärnu Ühisgümnaasiumi näitel)? 2) Mis järeldusi saab kiirendatud õppemeetodi tehnikate kasutamisest teha (Pärnu Ühisgümnaasiumi 9. klasside näitel)?en
dc.language.isoenen
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subjectüliõpilastööden
dc.subjectmagistritööden
dc.subjectkiirendatud õppemeetoden
dc.subjectõpitehnikaden
dc.subjectõpistiiliden
dc.subjectmultiintelligentsusen
dc.subject.othermagistritöödet
dc.titleThe Techniques of Accelerated English Language Learning in EFL Classroomen
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record