Show simple item record

dc.contributor.advisorSimm, Kadri, juhendaja
dc.contributor.advisorMumm, Kristi, juhendaja
dc.contributor.authorAnderson, Sven
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Filosoofiateaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Filosoofia osakondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Filosoofia ja semiootika instituutet
dc.date.accessioned2015-09-17T10:51:49Z
dc.date.available2015-09-17T10:51:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/48527
dc.description.abstractKäesoleva bakalaureuse töö kontekstis uurin väga kitsalt piiritletult õppimist toetavat hindamist õigluse (inglise keeles: justice) haridusfilosoofia raames. Õppimist toetav hindamine on mitmetähenduslik sõna. Eesti keeles on õppimist toetava hindamise sünonüümideks veel õpilaslähedane hindamine, klassiruumi/klassikeskkonnahindamine, koolihindamine, sisehindamine. Sisuliselt tähendab õppimist toetav hindamine lühidalt, et hindeid pannakse, et aidata õpilastel jõuda paremini eduka õpitulemuseni. Õppimist toetava hindamise teoorias põhinen enamasti Black ja Wiliam`i kirjutatule. Õiglase hindamise temaatikat ei ole käesoleva töö autori kohaselt varem põhjalikult uuritud. Sellest tulenevalt ei ole võimalik leida laiapõhist temaatilist kirjandust. Õppimist toetav hindamine on Eestis ja maailmas väga levinud ning palju poolehoidu leidnud suund (Jürimäe, et al., 2014). Sellele vaatamata leitakse, et õppimist toetav hindamine ei ole parim lahendus paremate õpitulemuste saavutamiseks (Dunn & Mulvenon, 2009).et
dc.description.urihttp://www.ester.ee/record=b4495826*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subjectharidusfilosoofiaet
dc.subjecthindamineet
dc.subjecttagasisideet
dc.subjectõigluset
dc.subjectõpilasedet
dc.subjectõpetajadet
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.titleKas õppimist toetav hindamine on õiglane? Deskriptiivne vaade õigluse tajumiseleet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record