Säästvat arengut toetav haridus formaal- ja mitteformaalhariduse asutustes

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tartu Ülikool

Abstract

Magistritöö eesmärk oli selgitada, missugused on säästvat arengut toetava hariduse rakendamise tugevad ja nõrgad küljed tänapäeva formaalses ja mitteformaalses hariduses. Eesmärgi saavutamiseks otsustas töö autor läbi viia küsitluse, mille tulemuste analüüsi alusel saab välja selgitada huvipakkuvad aspektid. Läbi viidud internetiküsimustikule vastas 100 haridustöötajat (sh klassiõpetajad, aineõpetajad, tugiisikud ja koolijuhid). Siinse töö uuringuinstrumendiks on valitud kvantitatiivse andmeanalüüsi läbiviimine. Uurimistöö andmeid koguti veebikeskkonna Google Forms abil, mis võimaldas saada vajaliku koguse andmestikku. Andmeid koguti alates novembrist 2015 kuni veebruarini 2016, nende analüüsiks kasutati Exel’it ja SPSS’i programme koos kirjeldustega. Tulemuste analüüsist selgus, et suurem osa vastanutest saab säästva arengu ja säästvat arengut toetava hariduse mõistetest aru, aga enamik ei lähtu riikliku õppekava läbivast teemast „Keskkond ja jätkusuutlik areng“.

Description

Keywords

säästev areng, säästvat arengut toetav haridus

Citation