Innovaatilise õppematerjali kasutamine loodusainete tundides ja selle mõju õpilaste suhtumisele loodusteadustesse

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tartu Ülikool

Abstract

Säästev areng on maailmas oluline teema, kuid õpilaste huvi loodusteaduseid õppida on pigem madal.. Loodusteaduslike ainete kontekstipõhisel õpetamisel on nähtud õpilaste huvi suurenemist selle valdkonna vastuSelles töös uuriti kas ja kuidas muutus õpilaste suhtumine loodusteadustesse lühiajalise sekkumise tulemusena kasutades kontekstipõhist kolmeastmelist õpimoodulit „Õhus on särtsu!?“. Õpilaste (n=39) suhtumist mõõdeti eel- ja järelküsimustikuga. Töö tulemused näitasid, et muutust õpilaste suhtumises looduteadustesse peale õpimooduli läbimist ei tekkinud. Küll aga leiti, et kahe õpilasrühma vahel olid statistiliselt olulised erinevused suhtumises loodusteadustesse.

Description

Keywords

õpetajakoolitus, säästev areng, loodusteadused, haridus

Citation