Show simple item record

dc.contributor.authorMust, Olev
dc.contributor.authorMust, Aasa
dc.contributor.authorSaks, Katrin
dc.contributor.authorMäeots, Mario
dc.contributor.authorKiisla, Aet
dc.contributor.authorKumpas-Lenk, Kaija
dc.contributor.authorSäälik, Ülle
dc.date.accessioned2017-02-09T07:11:44Z
dc.date.available2017-02-09T07:11:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/55458
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectlisandväärtuset
dc.subjectgümnaasiumet
dc.subjectjuhtumi-analüüset
dc.subjectintervjuuet
dc.titleMille poolest erinevad madala ja kõrge lisandväärtusega gümnaasiumid? Intervjuud koolijuhi, õpetajate ja õpilastega. Peamised leiudet
dc.typeBooket


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC0 1.0 Universal
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC0 1.0 Universal