Programmeerimise õpetamise meetodid ja nende rakendamine gümnaasiumi valikkursusel

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Selles töös antakse ülevaade kuuest programmeerimise õpetamise meetodist ja nendest kolme (paarisprogrammeerimine, mängupõhine programmeerimine, kommenteeri-ja-kodeeri) rakendamisest gümnaasiumi valikkursusel. Samuti kirjeldatakse hetkeolukorda programmeerimise õpetamises Eestis, tutvustatakse käesoleva töö aluseks oleva kursuse läbiviimist ning analüüsitakse õpilaste arvamust rakendatud meetoditest ja programmeerimisest kui karjäärivalikust.
This paper gives an overview of six programming teaching methods and the implementation of three of those (Pair programming, Game-themed programming, Comment-first-coding) in a secondary school elective course. Also, the current state of programming teaching in Estonia and the conducting of the elective programming course are described. Lastly, the students’ opinion on the implemented methods and programming as a career choice is analysed.

Description

Keywords

Citation