Show simple item record

dc.contributor.advisorTäht, Karin, juhendaja
dc.contributor.advisorRozgonjuk, Dmitri, juhendaja
dc.contributor.authorKattago, Mari
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2017-07-17T11:09:02Z
dc.date.available2017-07-17T11:09:02Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/57234
dc.description.abstractKäesolevas uurimistöös analüüsiti akadeemilise prokrastineerimise, rööprähklemise, õppetöö ajal sotsiaalmeedia kasutamise ning akadeemilise edukuse omavahelisi seoseid Eesti bakalaureuse taseme üliõpilaste hulgas. Samuti uuriti, kas esineb erinevusi antud uuringus osalemist prokrastineerimiseks ja mitte prokrastineerimiseks hinnanud üliõpilaste vahel. Uuringus osales 227 üliõpilast vanuses 19-55 eluaastat (M = 25.0; SD = 7.55). Töös leiti, et üliõpilased, kellel on kõrgem keskmine hinne väitsid, et tegelevad harvem akadeemilise prokrastineerimisega, rööprähklemisega ning õppetöö ajal sotsiaalmeedia kasutamisega. Statistiliselt olulised erinevused ilmnesid ka uuringus osalemist prokrastineerimiseks ja mitte prokrastineerimiseks hinnanud üliõpilaste vahel, sealjuures eriti tugevalt õppetöö ajal sotsiaalmeedia kasutamise osas. Uuringu tulemused näitavad, et õppetöö edasilükkamisel, õppetöö ajal sotsiaalmeedia kasutamisel, mitme erineva tegevusega samal ajal korraga tegelemisel ning akadeemilisel edukusel on olulised omavahelised seosed ning antud käitumistele tuleb oluliselt enam tähelepanu pöörata ning vajadusel käitumisi ka reguleerida.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subjectprokrastineerimineet
dc.subjectrööprähklemineet
dc.subjectsotsiaalmeediaet
dc.subjectakadeemiline edukuset
dc.subjectprocrastinationen
dc.subjectmultitaskingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectacademic performanceen
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.titleAkadeemilise prokrastineerimise, rööprähklemise, õppetöö ajal sotsiaalmeedia kasutamise ja akadeemilise edukuse vahelised seosed Eesti üliõpilaste näitelet
dc.title.alternativeRelations between academic procrastination, multitasking and use of social media during studying and academic performance in the example of Estonian studentsen
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record