Show simple item record

dc.contributor.authorPulver, Aleksander
dc.contributor.authorToomela, Aaro
dc.date.accessioned2018-10-15T08:17:36Z
dc.date.available2018-10-15T08:17:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/62407
dc.description.abstractAruanne kajastab HTMI tellimusel 2012-2014 läbiviidud projekti, mis uuris muukeelste laste arengut Eesti põhikoolis. See projekt oli omakorda jätkuprojektiks 2009-2011 läbiviidud projektile. Uuringusse kaasati projekti eelnevas faasis osalenud eesti õppekeelega koolid (kokku 10), osalesid kõik 6. klasside õpilased (andmete kogumine 2012 ja 2013). Otsiti vastuseid uurimisküsimustele, mis puudutasid taustategurite mõju õpilase akadeemilisele edasijõudmisele ja sotsiaalsele kohanemisele, võrreldi akadeemilist edasijõudmist, eesti keele oskuse arengut ja emakeele osakuse arengut, erinevate emakeelega õpilaste sotsiaalseid suhteid ja enesehinnangut. Projekti tulemusena leiti nii neile küsimustele detailsed vastused kui ka sõnastati hariduspoliitilsied soovitused.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTallinna Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAutorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 Eesti*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/*
dc.subjectmuukeelne hariduset
dc.subject.othermitmekeelsuset
dc.subject.otherkoolijõudluset
dc.subject.otherõpitulemusedet
dc.titleMuukeelne laps Eesti koolis: Jätkuuuring. LÕPPARUANNEet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportet


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess