Show simple item record

dc.contributor.advisorMikkor, Kristel, juhendaja
dc.contributor.advisorTäht, Karin, juhendaja
dc.contributor.authorKann, Helen
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituutet
dc.date.accessioned2021-07-21T06:19:42Z
dc.date.available2021-07-21T06:19:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/73123
dc.description.abstractMagistritöö eesmärgiks oli uurida, kuidas Eesti koolide II ja III kooliastme matemaatikatundides kasutatakse kujundava hindamise elemente: eelhindamine, eesmärgistamine, tagasiside andmine ning enese- ja kaaslase hindamine. Uuringus osales 105 matemaatikaõpetajat üle Eesti. Andmete kogumiseks kasutati Google Forms küsimustikku ning analüüsimiseks kirjeldavat statistikat ja rühmade võrdlust. Uuringu tulemused näitasid, et matemaatikatundides kasutavad õpetajad kujundava hindamise elementidest rohkem eesmärgistamist ja tagasiside andmist ning vähem eelhindamist. Eesmärgistamise juures tegelesid õpetajad eelkõige ainealase terminoloogia selgitamisega ning enim tagasisidestati õpilastele nende kordaminekuid. Uuringu tulemustest saab järeldada, et kujundava hindamise elemente ei kasutata matemaatika õpetamise protsessis veel süsteemselt ja koostoimes.et
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectmagistritööet
dc.subjectkujundav hindamineet
dc.subjecteelhindamineet
dc.subjecteesmärgistamineet
dc.subjecttagasisidestamineet
dc.subjectenesehindamineet
dc.subjectkaaslase hindamineet
dc.titleKujundava hindamise elementide kasutamisest teise ja kolmanda kooliastme matemaatikatundideset
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess