Show simple item record

dc.contributor.advisorHunt, Pihel, juhendaja
dc.contributor.advisorAdov, Liina, juhendaja
dc.contributor.authorUibopuu, Liina-Grete
dc.contributor.authorHaavisto-Visnapuu, Annika
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Haridusteaduste instituutet
dc.date.accessioned2022-08-08T11:48:57Z
dc.date.available2022-08-08T11:48:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/83515
dc.description.urihttps://www.ester.ee/record=b5510385*estet
dc.language.isoestet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsopenAccesset
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.othermagistritöödet
dc.subject.othernoored õpetajadet
dc.subject.othermentorluset
dc.subject.othertööharjutuset
dc.subject.otherpsühholoogilised vajadusedet
dc.titleAlustavate õpetajate psühholoogiliste põhivajaduste muutus läbi coachingu protsessi ja soovitused koolile coachingu rakendamiseks toetusmeetmenaet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as openAccess