Browsing by Author "Kalk, Karmen, juhendaja"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Gümnaasiumiõpilaste hinnangud oma geoinformaatika alastele teadmistele, oskustele ja õppetöös kasutatavatele geoinformaatika rakendustele(Tartu Ülikool, 2023) Haltunen, Helena Katrina; Kalk, Karmen, juhendaja; Viru, Birgit, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Kutsekoolides õppivate erivajadustega noorte raskused ja lahendused tööle siirdumisel noorte enda hinnangul(Tartu Ülikool, 2022) Tsaregorodtsev, Vladislav; Kalk, Karmen, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Kutseõpetajate igapäevased valikud seoses toitumise ja liikumisega ning tervist edendavad tegevused ühe kutsekooli näitel(Tartu Ülikool, 2019) Pevgonen, Anneli; Vendelin-Reigo, Vilja, juhendaja; Kalk, Karmen, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Õpetajate hinnangud aktiivõppemeetodite kasutamisele digivahendite abil õppetöös ja seda soodustavad ja takistavad tegurid (ühe Eesti kutsehariduskeskuse näitel)(Tartu Ülikool, 2019) Pulver, Aleksander; Kalk, Karmen, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Tartu maakonna klassiõpetajate valmisolek ja vajadus kasutada õppetöös andekatega digitaalseid õppematerjale ning ootused digiõppematerjalide sisule(Tartu Ülikool, 2021) Mikkor, Marta; Kalk, Karmen, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Väikeklassiõpetajate valmisolek, vajadus ja ootused digiõppevahendite kasutamiseks(Tartu Ülikool, 2023) Lillemägi, Marii-Anett; Kalk, Karmen, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Valikaine karjäärialaste teadmiste ja ettevõtlikkuse arendamiseks 6. klassis(Tartu Ülikool, 2022) Köidam, Laura; Kõrgesaar, Krista, juhendaja; Kalk, Karmen, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut