Klienditoevärava ehitamine L​ean​ tarkvara kujul

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Tihtipeale e​ristab s​tartup’​e ehk idufirmasid suurfirmadest kiire tegutsemine ning sagedaste tagasisidetsüklite itereerimine. Kiire õppimis- ja kohanemisvõime annavad olulise konkurentsieelise. Toote või teenuse lõpliku edu määrab kasutajakogemus. Seetõttu pööravad firmad suurt tähelepanu oma klienditoele, mis moodustab suure osa kogemusest. Käesolevas töös tutvustatakse viise, kuidas kiirendada tarkvara tarnimist. Selleks vaadatakse lähemalt L​ean tarkvaraarenduse põhimõtteid, ehita-mõõda-õpi tsüklit ja minimaalset valmistoodet. Järgnevalt defineeritakse kliendiabi probleemid TransferWise’​is, analüüsitakse alternatiivseid lahendusi teistelt teenustelt ning implementeeritakse edukas lahendus püstitatud probleemidele.
Operating fast and iterating with tight feedback loops often differentiates startups from large corporations. Having the ability to adapt and learn rapidly from the market gives an adaptive advantage. The final success of a product or a service often depends on user experience. Therefore companies put a lot of effort into their Customer Support which is a big part of the experience. In this work, we looked into ways to quickly deliver a piece of software with principles of Lean Software Development, Build-Measure-Learn cycle and Minimum Viable Product. We defined the problems with providing help to TransferWise customers and implemented a successful solution for the stated problems after analysing the alternative solutions from other services.

Description

Keywords

Citation