4. Testi oma teadmisi!
1. Üks raadioreklaami peamisi plusse on ...
|
tarbija operatiivne reageerimisvõimalus reklaamile
| |
|
tarbijat köitvad meeleolukad reklaamkuuldemängud
| |
|
saadete vahele peidetud reklaamsõnumid
|
2. Integreeritud turunduskommunikatsioon ...
|
suurendab kommunikatsiooni ja turunduse omavahelist integreeritust
| |
|
kasutab turunduskommunikatsiooni planeerimiseks ja elluviimiseks peamiselt nüüdisaegseid online-kanaleid
| |
|
kasutab kõiki võimalikke eesmärgini/tarbijani parimal viisil jõudvaid kanaleid omavahel optimaalselt kombineerituna
|
3. Mis on ROI (return on investment)?
|
Mõõdik, millega mõõdetakse reklaami meeldivust sihtrühmas
| |
|
Suhtarv, mis näitab, kui palju iga kampaania peale kulutatud ühik ettevõttele tulu tagasi tõi
| |
|
Suhtarv, mis näitab, kui palju jäi kampaaniasse investeeritud raha üle
|
4. Tootepaigutus (product placement) on ...
|
toodete eriväljapanek kaupluses
| |
|
toodete kujunduslik paigutamine trüki- või telereklaamile
| |
|
brändide näitamine ja bränditoodete kasutamine saates/filmis kommertseesmärgil
|
5. Tootepakend on turunduskommunikatsiooni seisukohalt oluline, kuna ...
|
pakendit tagastades on tarbijal võimalik osa kauba hinnast tagasi saada
| |
|
pakendi kujundus seostub brändiga
| |
|
võimaldab tooted komplekteerida kampaaniapakkumisteks
|