4. Testi oma teadmisi!

IDevice küsimuse ikoon Vali üks õige vastus!
1. Üks raadioreklaami peamisi plusse on ...
  
tarbija operatiivne reageerimisvõimalus reklaamile
tarbijat köitvad meeleolukad reklaamkuuldemängud
saadete vahele peidetud reklaamsõnumid

2. Integreeritud turunduskommunikatsioon ...
  
suurendab kommunikatsiooni ja turunduse omavahelist integreeritust
kasutab turunduskommunikatsiooni planeerimiseks ja elluviimiseks peamiselt nüüdisaegseid online-kanaleid
kasutab kõiki võimalikke eesmärgini/tarbijani parimal viisil jõudvaid kanaleid omavahel optimaalselt kombineerituna

3. Mis on ROI (return on investment)?
  
Mõõdik, millega mõõdetakse reklaami meeldivust sihtrühmas
Suhtarv, mis näitab, kui palju iga kampaania peale kulutatud ühik ettevõttele tulu tagasi tõi
Suhtarv, mis näitab, kui palju jäi kampaaniasse investeeritud raha üle

4. Tootepaigutus (product placement) on ...
  
toodete eriväljapanek kaupluses
toodete kujunduslik paigutamine trüki- või telereklaamile
brändide näitamine ja bränditoodete kasutamine saates/filmis kommertseesmärgil

5. Tootepakend on turunduskommunikatsiooni seisukohalt oluline, kuna ...
  
pakendit tagastades on tarbijal võimalik osa kauba hinnast tagasi saada
pakendi kujundus seostub brändiga
võimaldab tooted komplekteerida kampaaniapakkumisteks