Õppealajuhataja hinnang
Abimaterjal tunnile/ tegevusele hinnangu andmiseks
KUTSEOSKUSED
Üliõpilane:
- oskab tegevust eesmärgistada,
- tegevust planeerida,
- kasutab erinevaid võtteid, lähtudes tegevuse eesmärgist,
- seletab arusaadavalt,
- arvestab laste erineva võimekusega,
- pakub valikuvõimalusi,
- tegeleb kõigi lastega,
- oskab jaotada oma tähelepanu,
- kiidab ja julgustab lapsi,
- analüüsib laste ja
- enda tegevust.
METOODILINE, AINEALANE PÄDEVUS
Üliõpilane:
- toob välja seosed erinevate ainevaldkondade vahel,
- kasutab õppe eesmärgile, õppijate eale ja võimetele sobivaid õppemeetodeid ja –vorme,
- suunab õppijad oma õppimist juhtima.
SOTSIAALNE PÄDEVUS
Üliõpilane:
- on mõistev ja sõbralik,
- oskab lapsi ära kuulata,
- lahendab oskuslikult probleeme,
- kõneleb huvitavalt ja ilmekalt,
- on ise aktiivne ja suudab lapsi aktiviseerida.
ÜLDHINNANG
- ...
- ...
- ...
Allikas: L. Solo (2004) Abimaterjal pedagoogiliseks praktikaks. Tartu Ülikool