Õppealajuhataja hinnang

Abimaterjal tunnile/ tegevusele hinnangu andmiseks

KUTSEOSKUSED

Üliõpilane:

  • oskab tegevust eesmärgistada,
  • tegevust planeerida,
  • kasutab erinevaid võtteid, lähtudes tegevuse eesmärgist,
  • seletab arusaadavalt,
  • arvestab laste erineva võimekusega,
  • pakub valikuvõimalusi,
  • tegeleb kõigi lastega,
  • oskab jaotada oma tähelepanu,
  • kiidab ja julgustab lapsi,
  • analüüsib laste ja
  • enda tegevust.

METOODILINE, AINEALANE PÄDEVUS

Üliõpilane:

  • toob välja seosed erinevate ainevaldkondade vahel,
  • kasutab õppe eesmärgile, õppijate eale ja võimetele sobivaid õppemeetodeid ja –vorme,
  • suunab õppijad oma õppimist juhtima.

SOTSIAALNE PÄDEVUS

Üliõpilane:

  • on mõistev ja sõbralik,
  • oskab lapsi ära kuulata,
  • lahendab oskuslikult probleeme,
  • kõneleb huvitavalt ja ilmekalt,
  • on ise aktiivne ja suudab lapsi aktiviseerida.

ÜLDHINNANG

  • ...
  • ...
  • ...

 

Tunni hindamise näidis

Allikas: L. Solo (2004) Abimaterjal pedagoogiliseks praktikaks. Tartu Ülikool