5. Testi oma teadmisi!
1. Turundamise mobiilsele seadmele ehk m-turunduse teeb kaupmeestele atraktiivseks asjaolu, et ...
|
nutitelefoni omanikud on keskmisest jõukam tarbijaskond
| |
|
tarbijaga on võimalik suhelda personaalselt | |
|
tarbijale on võimalik saata reklaamsõnumeid suvalisel ajahetkel
|
2. Tarbijahariduse andmise üks peamisi eesmärke on, et ...
|
tarbija tunneks erinevaid brände ning oskaks hinnata nende väärtust
| |
|
tarbija oskaks eristada turunduskommunikatsioonisõnumeid ülejäänud infovoost | |
|
tarbija teaks erinevate kaupade maksumusi kauplustes ja oskaks neid võrrelda
|
3. Kui hea ajakirjanik on lojaalne avalikkusele, siis hea turunduskommunikatsioonispetsialist peaks olema lojaalne ...
|
kliendile
| |
|
ülemusele
| |
|
ajakirjandusele
|
4. QR-koodi tähtsaim roll turunduskommunikatsioonis on võimalus ...
|
lahti mõtestada turunduskommunikatsiooni erinevaid vorme
| |
|
siduda online- ja offline-kampaaniaid ja kanaleid omavahel | |
|
hõlpsasti määrata toote hind e-poes
|
5. Tähtsaim turunduskommunikatsioonielement on täna ja lähitulevikus ...
|
edastatava sõnumi sisu | |
|
sõnumi edastamise vorm
| |
|
sõnumi edastamise kanal
|