Hindamine
Akadeemilises vaidluses võib hinnata nii protsessi (aktiivsus, panus jms), vahe- kui ka lõpptulemust (argumentide paikapidavus, näidete asjakohasus, kasutatud ning viidatud allikate hulk, esitluse faili struktuur, süsteemsus, disain jne.) Kuna õppijad võivad rühmatöös suhtlemiseks erinevaid tehnilisi võimalusi kasutada, ei pruugi õpetaja saada kogu protsessi jälgida. Lihtsam on hinnata rühmade kokkuvõtteid. Kui õppijate individuaalne panus rühmatöösse pole eristatav, võib kõigile rühmaliikmetele panna sama hinde. Samas võib paluda ka õppijaid ise enda ning teiste oma rühmakaaslaste panust hinnata (avalikult või anonüümselt). Samuti võivad rühmatöö kokkuvõtteid hinnata teised rühmad.
Hindamiseks võib luua ka hindevormi nagu alljärgnevas näites.
Lisaks rühmatöö protsessi ning tulemuse hindamisele võib õppijate teadmiste omandatust hinnata ka individuaalse testiga ning liita need tulemused rühmatöö tulemustele.