Näide 1

iDevice ikoon Analüüs 1
  • Milliseid sõnastusvigu märkad selles katkendis?
  • Tee parandused. Jälgi, et tekst oleks sõnastatud selgelt ja arusaadavalt.
  • Postita uus verioon tekstist e-kursuse foorumisse.

"Interaktiivne tahvel võib olla kasulik heterogeenne töövahend mitme erineva esitamisviisi koostoime hõlbustamiseks. Mitte, et varem oleks ligipääs nendele esitusviisidele kättesaamatu olnud, vaid pigem, et nimetatud tehnoloogia muudab õpetajatele need nii lihtsaks ja mugavaks ning seega lihtsustab tunduvalt eesmärkide saavutamist. Õpetajad nägid, et nende õpilased on palju rohkem kaasatud, keskendunud ning õpetajad ise tahavad rohkem tahvlit kasutada õpilaste multimodaalseks kaasamiseks erinevatesse õppeteemadesse (Gillen, et al.2007). Euline Cutrim Schmid (2008) uuringus väljatoodud andmed näitasid, et mitmed erinevad faktorid mängivad tehnoloogia kasutamisel ja õpilaste õpikogemuses olulist rolli. Interaktiivse tahvli tugevad küljed on jagatud kognitsioon, eriti artikulatsioon, kollektiivne hindamine, õpilaste enda ideede ümbertöötamine ja uute teadmiste ülesehitamine - „sügavama" interaktiivsuse peamised põhimõtted (Hennessy, 2007)." (Autor 1)