Rakenda teadmisi II

Hüpoteeside sõnastamine
Märgi ära võrdlushüpoteesid.

Õpetajad kasutavad loodusõpetuse ja muusikaõpetuse lõimimiseks muusika kuulamist rohkem kui laulmist ja ringmängulaule.
Õpetajate hinnang loodusõpetuse ja muusikaõpetuse integratsiooni tähtsusele on seotud nende ainete integratsiooni tegeliku kasutamisega.
Õpikutes ja töövihikutes esineb vähe teatmekirjanduse ja internetiallikate kasutamisega seotud ülesandeid.
Hea Alguse klassides on metoodikast lähtuvalt loodud arengulisi vajadusi arvestavad klassi tingimused, mis soodustavad kuulamisliikide varieerimist kuulamisega seotud tegevustes (Walsh, 2003b). Sellest tulenevalt oletatakse, et kuulamisliigid jaotuvad Hea Alguse klasside ja tavaklasside vahel erinevalt.

Hüpoteeside tõlgendamine
Millised laused sobivad/ei sobi uurimistöösse hüpoteeside tõlgendamiseks? Miks?
Teatud mõttes leidis hüpotees kinnitust.



Nagu uurimistulemused näitasid, leidis hüpotees kinnitust.



Lääne teadlased on tõestanud, et see on parim kassile.



Ka autoriteetsed haridusuuringud kinnitavad, et erinevalt paljudest Lääne-Euroopa maadest on kõik Eesti koolid tegelikult silmapaistvalt ühtlase õpetamistasemega.