banner

Triin Vihalemm, Margit Keller, Maie Kiisel

Õpiku sihtrühmaks on nii alles õppivad kui ka juba tegutsevaid kommunikatsioonispetsialistid, projektijuhid eraettevõtteis, riigiasutustes või vabaühenduses, kel tuleb teha kampaaniaid ja projekte mis püüavad sihtrühmi panna teistmoodi mõtlema ja tegutsema. Näiteks om a tervist hoidma või rahaga targemalt ümber käima. Suured sotsiaalsed muutused põhinevad inimeste argipraktikate muutusel – selleks, et need oleksid jätkusuutlikud ka pärast kampaania lõppu, tuleb tunda sihtrühmade argielu komplekssust ja rajada oma eesmärgid sellele. Lahendused ei ole kinni üksikisiku peas, toimijaid piiravad seehulgas paljud keskkondlikud ja sotsiaalsed tegurid. Õpikus on rohkelt küsimusi ja ülesandeid analüüsiks ja mõtlemiseks, mis aitavad kogu lähenemist samm-sammult omandada, samuti rakenduslikke juhiseid, kuidas oma sotsiaalse muutuse programmi üles ehitada.

Õpiku sisu on kirjutatud ETF grandi 9017 toel ning välja antud TÜ kirjastamistoetusega.

Teil on võimalik valida e-õpiku kolme variandi vahel:

1. E-õpik veebilehestikuna (vaadata soovitatavalt Google Chrome veebilehitsejaga) - ISSN 2346-5360

2. E-õpiku epub-formaadi veebiversioon (vaadata soovitatavalt Google Chrome veebilehitsejaga) - ISBN 978-9985-4-0767-7 (epub)

3. E-õpik epub-formaadis failina (e-lugerites lugemiseks) - ISBN 978-9985-4-0767-7 (epub)

UTlogo

2013

jalus