3. Testi oma teadmisi!
1. Geriljaturunduse peamine eesmärk on ...
|
turundada võimalikult efektiivselt geriljasid
| |
|
nutikalt seadustega manipuleerides saada tasuta reklaami
| |
|
nutikate turunduskommunikatsioonivõtetega anda kampaaniale suurem meediaväärtus kui reklaamieelarve seda võimaldaks
|
2. Müügitoetus on ...
|
ühekordne riiklik toetus ettevõtte müügitulemuste parandamiseks
| |
|
turunduskommunikatsioonitegevus, mille eesmärk on mõjutada kliente (rohkem) ostma ja edasimüüjaid (rohkem) müüma
| |
|
kampaania, mille käigus müüdud kaubalt teenitud tulu läheb heategevusliku projekti toetuseks
|
3. Koostootmine (co-production) tähendab turunduskommunikatsioonis ...
|
tarbija kaasamist tootearenduse erinevatesse etappidesse
| |
|
organisatsioonidevahelist koostööd uute toodete väljatöötamisel
| |
|
kõigi ettevõtte töötajate kaasamist tootearendusprotsessi
|
4. Mis võiks olla ettevõtte jaoks voucher'i-kampaania peamine eesmärk?
|
Müüa võimalikult soodsa hinnaga võimalikult palju kaupa
| |
|
Voucher'i ostnud klientidele kulub vähem aega ning ettevõte saab sellevõrra rohkem teenust müüa
| |
|
Meelitada ettevõtte toodet või teenust tarbima võimalikult palju uusi kliente
|
5. Brändijutlustajad (brand ambassadors) on ...
|
ettevõtte müügiesindajad, kes bränditooteid reklaamivad ja tutvustavad
| |
|
konkreetse ettevõtte värvatud brändi agendid, kes kokkulepitud tasu eest edastavad brändiinfot sõpradele ja tuttavatele
| |
|
brändi veendunud ja lojaalsed fännid, kes vabatahtlikult positiivset brändisõnumit levitavad
|