Turismisihtkoha kvaliteedijuhtimine

  • Tutvustus
  • Õppematerjal
    • Sissejuhatus
      • Sihtkoha kvaliteedi erilisus
        • Sisemised kvaliteeditegurid
          • Välimised kvaliteeditegurid
            • Näited
              • Kokkuvõte
              • Ülesanded
              • Kasutatud allikad
               

              Ülesanded turismisihtkoha kvaliteedi teooria kinnistamiseks

              Järgnevalt on Sul võimalik õpiobjekti põhjal  turismishtkoha tervikliku kvaliteedi kohta  omandatud teadmisi praktikas rakendada:

              Ülesanne 1: Turistina oma sihtkohas ehk kvaliteeditegurite "ligipääsetavus" ja "tehnoloogiline keskkond" analüüs

              Töö juhis:
              - vali omale uuritav geograafilislet piiritletud sihtkoht Eestis, mida sul on võimalik reaalselt külastada
              - kujuta ennast kahes rollis: a) eestlasest siseturist b) inglise keelt valdav välisturist
              - rakenda veebilehtede analüüsi ja vaatlusmeetodit ning koosta uurimisraport, mis sisaldab:
              a) hinnang ligipääsetavusele turismiinfo põhjal
              b) hinnang viidamajandusele ise sishtkoha külastajana kohapeal liikudes
              c) ettepanekud sihtkoha põhjal uuritud kvaliteeditegurite parendamiseks

              d) pildimaterjali külastaja nähtud viidamajandusest sihtkohas

              Ülesanne 2: Turismishtkoha kvaliteeditegurite valik uurimisankeeti

              Töö juhis:
              - hinnangu turismisihtkoha kvaliteedile annav külastajad. Külastaja arvamust uuritakse sageli ankeetküsitlusega, kus palutakse hinnata erinevaid turismishtkoha kvaliteeditegureid.

              - koosta Eestist valitud turismipiirkonna eripära arvestades kvaliteedikriteeriumite loetelu, mida uuringuankeet võiks sisaldada. Põhjenda lühidalt valikut.
              Ps. Tutvu teadusartiklite andmebaase kasutades eelnevalt mõne juba läbiviidud uuringuankeediga, et saada kvaliteedikriteeriumite sõnastamise näiteid

              Create a free web site with Weebly