Kontrolli teadmisi


Märgi ära korrektsed viited.


Marcovitz ja Hamza (2000) uurisid, kuidas IKT kasutuselevõtt klassiruumis võimaldab õpetajal saada õpilastelt tuge.

Tõene Väär     


Õpetajad kalduvad eelistama õpetamismeetodeid vastavalt sellele, milliste pädevuste arendamist nad õpilaste puhul kõige rohkem väärtustavad (Könings, Brand-Gruwel, van Merriënboer, 2005).

Tõene Väär     


Autoriteetne ja autoritaarne kasvatusstiil erinevad teineteisest tundlikkuse poolest; ühine joon on nõudlikkus, kuigi selle määr on erinev (Baumrind, 1967; Baumrind, 1966).

Tõene Väär     


Empiirilised uurimused on kinnitatud konstruktivistliku õpetamise positiivset mõju õpilaste sotsiaalsetele oskustele, prosotsiaalsele käitumisele ja õpimotivatsioonile (Sylva, Siraj-Blatchford, Taggart, Sammons, Melhuish, Elliot, & Totsika, 2006).

Tõene Väär     


Emakeeleõpetus arendab kriitilist mõtlemist, oskust formuleerida oma mõtteid, analüüsida kuuldut-loetut ja teha oma järeldusi ([http://www.ise.ee/oppekava/pohikava/emakeel], 13.03.03).

Tõene Väär