Kontrolli teadmisi
Märgi ära korrektsed viited.
Marcovitz ja Hamza (2000) uurisid, kuidas
IKT kasutuselevõtt klassiruumis võimaldab õpetajal saada õpilastelt tuge.
Tõene Väär
Õpetajad kalduvad eelistama õpetamismeetodeid
vastavalt sellele, milliste pädevuste arendamist nad õpilaste puhul kõige rohkem väärtustavad (Könings,
Brand-Gruwel, van Merriënboer, 2005).
Tõene Väär
Autoriteetne ja autoritaarne kasvatusstiil erinevad teineteisest tundlikkuse
poolest; ühine joon on nõudlikkus, kuigi selle määr on erinev (Baumrind, 1967; Baumrind,
1966).
Tõene Väär
Empiirilised uurimused on kinnitatud konstruktivistliku õpetamise
positiivset mõju õpilaste sotsiaalsetele
oskustele, prosotsiaalsele käitumisele ja õpimotivatsioonile (Sylva, Siraj-Blatchford, Taggart, Sammons, Melhuish,
Elliot, & Totsika, 2006).
Tõene Väär
Emakeeleõpetus arendab kriitilist
mõtlemist, oskust formuleerida oma mõtteid, analüüsida kuuldut-loetut ja teha
oma järeldusi ([http://www.ise.ee/oppekava/pohikava/emakeel], 13.03.03).
Tõene Väär