Ülesanne 1
Ülesande eesmärk: harjutada reklaami kujundamist etteantud elementidest.
Ülesanne: teil tuleb kokku panna trükireklaam, mis avaldati 1. lk suuruses päevalehtedes. Reklaamitav toode on laiekraan-televiisor, mida saab osta EMT ja Elioni esindustest. Teil tuleb anda igale reklaami elemendile õige suurus ja paigutada see õigele kohale vastavalt oma tähendusele ja tähtsusele reklaami sõnumis. Kui olete reklaami kokku pannud, saate seda võrrelda originaalreklaamiga ning lugeda juurde reklaamifirma Newton AD Jaana Kuke selgitusi ja põhjendusi. Ülesande tarbeks annetas reklaami lahkelt EMT. Reklaamipusle ehitas Newtoni AD Oliver Maaker.
Ülesande lahendamiseks
-
vaadake reklaami elemente, mis on all toodud, ja tuletage loovidee, mille reklaamitegijad toote reklaamimiseks välja mõtlesid. Sõnastage see ühe lausega.
-
määrake iga elemendi tüüp/roll: toote nimi, toote kirjeldus, toote pilt, põhipilt, kliendi logod, ostuinfo, hinnainfo, slogan/pealkiri, põhitekst, lisainfo, makseinfo.
-
pange elemendid tähtsuse järjekorda selle järgi, mida peaks vaataja esimesena märkama, mida järgmisena jne, et sõnum talle selgeks saaks.
-
mõelge vastavalt elemendi rollile ja tähtsusele, kui suur ja kuhu peaks element paigutatud olema (siin võite minna juba reklaamipusle juurde, mis asub SIIN (klikake).
Reklaami elemedid on järgmised (suvalises järjestuses):
Element 1:
Element 2:
Element 3:
Element 4:
Element 5:
Element 6:
Element 7:
Element 8:
Element 9:
Element 10:
Element 11:
Element 12: