Browsing by Author ", juhendaja"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Alustavate lasteaiaõpetajate hinnangud esimesel töökohal pakutud toetusmeetmete kohta(Tartu Ülikool, 2024) Kasak, Laura Maria; , juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Esimese klassi õpetajate hinnangud ja ettepanekud koolivalmiduskaardile Lõuna-Eesti koolide näitel(Tartu Ülikool, 2024) Oja, Eve-Liis; , juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Kiusajate, ohvrite ja kiusamisega mitteseotud õpilaste hinnangud parima sõbra kohta(Tartu Ülikool, 2024) Luts, Üllike; , juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Kollektiivse mälu roll Eesti ja Saksamaa Euroopa Parlamendi saadikute sõnavõttudes seoses Vene-Ukraina sõjaga(Tartu Ülikool, 2024) Malm, Hans Erik; , juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Johan Skytte poliitikauuringute instituutBakalaureusetöös uuritakse kollektiivse mälu rolli Eesti ja Saksamaa Euroopa Parlamendi saadikute kõnedes seoses Vene-Ukraina sõjaga. Kollektiivse mäluna defineeritakse töö raames kui ülevalt-alla poliitiliselt ehitatud narratiivide ja arusaamade kogumit, mis on seotud ajaloolise kogemusega. Uuritakse Euroopa Parlamendi saadikute kõnesid parlamendi täiskogu debattidel ja võrreldakse kahte riiki erinevate ajalooliste kogemuste ning seega ka kollektiivse mälu tõttu. Uurimuse läbiviimiseks lähtuti kvalitatiivsest sisuanalüüsist kodeerides saadikute kõned induktiivselt, kolmel erineval ajavahemikul, aastate 2014–2023 lõikes. Analüüsides umbes 90 000 sõnalist andmestikku märgati erinevate riikide saadikute kõnedes eristatavaid trende. Kõnede suunitlused erinesid riikide võrdluses ning saadikud lähtusid tihti enda riigi kollektiivsest mälust. Kollektiivne mälu mängis debattides olulise rolli ning täheldati, et kollektiivse mälu tõlgendamine ja selle kasutamine sõltus suuresti indiviidist. Töö tulemusena selgus, et kollektiivne mälu toimib rahvusvahelises poliitikas kui tööriist, mille otsene kasutamine pole kunagi reegel, kuid selle olemasolu mõjutab arutelude suunda ning ka kõnelejate arusaama.Item Õpetajate kogemused Eesti Rahvusringhäälingu digiteeritud audiovisuaalsete arhivaalide kasutamisega ajaloo õpetamisel eesti õppekeelega üldhariduskoolide III kooliastmes(Tartu Ülikool, 2024) Laiapea, Andres; , juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Õpilasesinduste ettepanekud ennetus- ja sekkumistegevusteks koolis, vähendamaks e-sigarettide tarvitamist noorte hulgas(Tartu Ülikool, 2024) Ježova, Kristina; , juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Sotsiaalpedagoogide arvamused koolikiusamise, selles osalejate ja kooli võimaluste kohta sellega tegelemisel(Tartu Ülikool, 2024) Säinas, Kertu; , juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Tartu Ülikooli imidž üliõpilaste ja õppejõudude hulgas ning ülikoolisisesed suhted 1994. aasta kevadel(Tartu Ülikool, 1994) Randpõld, Ave; Valk, Raivo; , juhendaja; Vihalemm, Peeter, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut