Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
  • Eesti
  • English
  • Deutsch
Logi sisse
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Eesti Uuringukeskus" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    Kirje
    Õpetaja lähtetoetuse mõju uuring
    (Haridus- ja Teadusministeerium, 2015) Eesti Uuringukeskus
    Uuringu eesmärk on õpetaja lähtetoetuse mõju kaardistus ning põhjendatud ettepanekute tegemine õpetaja lähtetoetuse mõju suurendamiseks õpetajakutse kasuks valiku tegemisele ja õpetajakoolituse lõpetanute siirdumisele Tallinnast ja Tartust väljaspool asuvatesse üldhariduskoolidesse.
  • Laen...
    Pisipilt
    Kirje
    Sisehindamise alane uuring
    (Eksami ja Kvalifikatsioonikeskus, 2011) OÜ Eesti Uuringukeskus; Eesti Uuringukeskus
    2001. aasta I pooles viis OÜ Eesti Uuringukeskus Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskuse tellimusel läbi uuringu, mille eesmärk oli kaardistada, kuidas on sisehindamine rakendunud üldhariduskoolides ning koolieelsetes lasteasutustes 2011. aastal ning võrrelda tulemusi varasemate aastatega (2006-2010). Uuring viidi läbi kahes osas: esimese etapina viidi läbi 4 fookusgrupi intervjuud ja 1 süvaintervjuu sisehindamise protsessi erinevate osapooltega (24 respondenti) ning teise etapina perioodil september 2010- jaanuar 2011 Haridus- ja Teadusministeeriumile esitatud 85 üldhariduskooli/koolieelse lasteasutuse sisehindamise aruannete ja 58 tagasisidearuande sisu- ehk kontentanalüüs.
  • Laen...
    Pisipilt
    Kirje
    Sisehindamise alane uuring
    (Eesti Uuringukeskus, 2011) Eesti Uuringukeskus
    Haridus- ja Teadusministeerium on kaardistanud läbi aastate (2006-2010) sisehindamise! Tagasisidearuannete põhjal nii üldharidusasutuste sisehindamiseprotsessi nõrku külgi kui ka parimaid kogemusi. Eesmärkide saavutamiseks viidi uuring läbi kahes osas: esimese etapina toimus 4 fookusgrupi intervjuud ja 1 süvaintervjuu sisehindamise protsessi erinevate osapooltega (24 respondenti) ning teise etapina perioodil september 2010 (jaanuar 2011 Haridus- ja Teadusministeeriumile esitatud 85 üldhariduskooli/koolieelse lasteasutuse sisehindamise aruannete ja 58 tagasisidearuannete kvantitatiivne ja kvalitatiivne!sisuanalüüs.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 UTLIB

  • Saada tagasisidet