Sirvi Autor "Eesti Uuringukeskus" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Õpetaja lähtetoetuse mõju uuring(Haridus- ja Teadusministeerium, 2015) Eesti UuringukeskusUuringu eesmärk on õpetaja lähtetoetuse mõju kaardistus ning põhjendatud ettepanekute tegemine õpetaja lähtetoetuse mõju suurendamiseks õpetajakutse kasuks valiku tegemisele ja õpetajakoolituse lõpetanute siirdumisele Tallinnast ja Tartust väljaspool asuvatesse üldhariduskoolidesse.Kirje Sisehindamise alane uuring(Eksami ja Kvalifikatsioonikeskus, 2011) OÜ Eesti Uuringukeskus; Eesti Uuringukeskus2001. aasta I pooles viis OÜ Eesti Uuringukeskus Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskuse tellimusel läbi uuringu, mille eesmärk oli kaardistada, kuidas on sisehindamine rakendunud üldhariduskoolides ning koolieelsetes lasteasutustes 2011. aastal ning võrrelda tulemusi varasemate aastatega (2006-2010). Uuring viidi läbi kahes osas: esimese etapina viidi läbi 4 fookusgrupi intervjuud ja 1 süvaintervjuu sisehindamise protsessi erinevate osapooltega (24 respondenti) ning teise etapina perioodil september 2010- jaanuar 2011 Haridus- ja Teadusministeeriumile esitatud 85 üldhariduskooli/koolieelse lasteasutuse sisehindamise aruannete ja 58 tagasisidearuande sisu- ehk kontentanalüüs.Kirje Sisehindamise alane uuring(Eesti Uuringukeskus, 2011) Eesti UuringukeskusHaridus- ja Teadusministeerium on kaardistanud läbi aastate (2006-2010) sisehindamise! Tagasisidearuannete põhjal nii üldharidusasutuste sisehindamiseprotsessi nõrku külgi kui ka parimaid kogemusi. Eesmärkide saavutamiseks viidi uuring läbi kahes osas: esimese etapina toimus 4 fookusgrupi intervjuud ja 1 süvaintervjuu sisehindamise protsessi erinevate osapooltega (24 respondenti) ning teise etapina perioodil september 2010 (jaanuar 2011 Haridus- ja Teadusministeeriumile esitatud 85 üldhariduskooli/koolieelse lasteasutuse sisehindamise aruannete ja 58 tagasisidearuannete kvantitatiivne ja kvalitatiivne!sisuanalüüs.