Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
  • Eesti
  • English
  • Deutsch
Logi sisse
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Kiss, Karin" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 7 7
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Pisipilt ei ole saadaval
    Kirje
    Käemängude kasutamine koolieelses eas
    (Tartu Ülikool, 2009-11-04T08:02:32Z) Raam, Anne; Kiss, Karin
    BeSt programmi toetusel loodud koolieelsete lasteasutuste õpetajatele mõeldud sisupakett käemängude kasutamisest koolieelses eas. Käemängud toetavad laste peenmotoorika ja kõne arengut, on hea abimaterjal ka tööks erivajadustega lastega.
  • Pisipilt ei ole saadaval
    Kirje
    Metoodiliste õppevahendite valmistamine koolieelses lasteasutuses: lõnga- ja nöörinukud
    (Tartu Ülikool, 2010-12-22) Kiss, Karin
    Õpiobjekt lõnga- ja nöörinukkude valmistamisest õpetab koolieelsete lasteasutuste õpetajatele jt huvilistele tekstiilmaterjalist metoodiliste õppevahendite valmistamist. Lõnga- ja nöörinukkude valmistamine on tehnoloogiliselt väga lihtne. Tegevuskäike kirjeldavaid fotode ja joonistustega illustreeritud tööjuhendid. Lõnga- ja nöörinukud toetavad laste loovuse ning sotsiaalsete oskuste arengut, õpetavad materjalide taaskasutamist ning on ka heaks õppevahendiks töös erivajadustega lastega.
  • Pisipilt ei ole saadaval
    Kirje
    Metoodiliste õppevahendite valmistamine koolieelses lasteasutuses: volditud ja rullitud pihunukud
    (Tartu Ülikool, 2010-12-22) Kiss, Karin
    Õpiobjekt volditud- ja rullitud pihunukkude valmistamisest õpetab koolieelsete lasteasutuste õpetajatele jt huvilistele tekstiilmaterjalist metoodiliste õppevahendite valmistamist. Volditud ja rullitud pihunukkude valmistamine on tehnoloogiliselt väga lihtne. Tegevuskäike kirjeldavaid fotode ja joonistustega illustreeritud tööjuhendid. Kangajääkidest valmistatud nukud toetavad laste loovuse ning sotsiaalsete oskuste arengut, õpetavad materjalide taaskasutamist ning on ka heaks abimaterjaliks töös erivajadustega lastega.
  • Pisipilt ei ole saadaval
    Kirje
    Metoodiliste õppevahendite valmistamine: kaltsunukk
    (Tartu Ülikool, 2013-09-20) Kiss, Karin
    Kasutades samm-sammult tegevuskäike kirjeldavaid ning fotode ja joonistega illustreeritud tööjuhendeid kummutab käesolev BeSt programmi raames loodud õpiobjekt müüdi kaltsunuku tehnoloogilisest keerukusest ning näitab, et lihtsama kaltsunuku valmistamisega saab tegelikult hakkama ka väga kesiste õmblemisoskustega käsitööhuviline. Kaltsunukud toetavad laste loovuse ning sotsiaalsete oskuste arengut, õpetavad tekstiilmaterjalide taaskasutamist ning on ka heaks õppevahendiks töös erivajadustega lastega.
  • Pisipilt ei ole saadaval
    Kirje
    Näpumängude kasutamine koolieelses eas
    (Tartu Ülikool, 2009-11-04T08:21:18Z) Raam, Anne; Kiss, Karin
    BeSt programmi toetusel loodud koolieelsete lasteasutuste õpetajatele mõeldud sisupakett näpumängude kasutamisest koolieelses eas. Näpumängud toetavad laste peenmotoorika ja kõne arengut, on hea abimaterjal ka tööks erivajadustega lastega.
  • Laen...
    Pisipilt
    Kirje
    Õpetaja professionaalsuse kirjeldused õppeülesannetes (pedagoogilistel kvalifikatsioonikursustel osalevate õppijate näitel)
    (Tartu Ülikool, 2012) Kiss, Karin; Karm, Mari, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Pisipilt ei ole saadaval
    Kirje
    Rätinukkude valmistamine ja kasutamine
    (Tartu Ülikool, 2013) Kiss, Karin; Niilo, Airi
    ESF BeSt programmi toel valminud minikursus kõikidele huvilistele. Minikursus on üles ehitatud teemadena: 1. osa: mäng on väikese inimese töö (teoreetiline osa nukumängust ning selle tähtsusest); 2. osa: rätinukk (rätinukkude valmistamine ajalugu ning rätinuku tähtsus); 3. osa: tööjuhend rätinuku valmistamiseks

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 UTLIB

  • Saada tagasisidet