Sirvi Autor "Konstabel, Kenn" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 21
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje 01. Sissejuhatus; Isiksusepsühholoogia ajalugu(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 02. Isiksuse uurimise meetodid(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 03. Mida ja kuidas me teame enda ja teiste isiksuse kohta?(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 04.Isiksuseomadused, situatsioonid ja käitumine(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 05.Isiksuseomaduste taksonoomia(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 06.Ekstravertsus(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 07.Ärevus ja neurootilisus(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 08.Impulsiivsus ja elamustejanu(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 09.Isiksuseomaduste areng(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 10.Kultuur ja isiksus(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 11.Eneseregulatsioon(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 12.Mina-kontseptsioon ja enese-esitlus(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 13.Isiksuse (meta)teooriad(2011-12-20) Konstabel, Kenn; Kaasik, EnnoKirje 8. klassi poiste ja tüdrukute probleemne internetikasutus ja selle avaldumise viisid(Tartu Ülikool, 2022) Kivimägi, Rait; Konstabel, Kenn; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondKirje Eesti laste vaimse tervise uuring(Tartu Ülikool, 2024) Tuvi, Iiris; Tulviste, Tiia; Ilves, Kerli; Tamm, Anni; Urm, Ada; Bachmann, Janika; Timberg, Minni; Trankmann, Sabina; Konstabel, Kenn; Laidra, Kaia; Sultson, Hedvig; Murd, Carolina; Eensoo, Diva; Rahno, Jaana; Siilbek, Eike; Havik, Merle; Stamberg, Tõnis; Södor, Kaja; Strapatšuk, Irina; Tervise Arengu Instituut; Turu-uuringute AS; Tartu ÜlikoolEesti laste vaimse tervise uuring (LVTU) viidi esmakordselt läbi Sotsiaalministeeriumi tellimusel perioodil 22.06.2023–28.02.2025 Tartu Ülikooli, Tervise Arengu Instituudi ja Turu-uuringute AS-i koostöös. Uuringu eesmärgid: kaardistada viie välisriigi ja Eesti varasemad praktikad, töötada välja metoodika, viia läbi uuring ning teha ettepanekud seiresüsteemi loomiseks. Kaardistati Inglismaa, Kanada, Norra, Soome ja Saksamaa seireuuringud, mh iga uuringu valimitüüp ja vanuserühm, mõõdikud, andmete kogumise viis ja regulaarsus. Koostati ülevaade üksikutest laste vaimsele tervisele keskendunud küsimustest varasemastes Eestis uuringutes. Uuring keskendus 2.–11. klassi õpilastele ja nende vanematele üle terve Eesti, valim oli koolide põhine. Küsimustik käsitles: taustatunnuseid; vaimse tervise riski-(nt koolistress) ja kaitsetegureid, heaolu; vaimse tervise probleeme; vaimse tervise hoiakuid ning abi kasutamist. Lapsevanemate küsimused puudutasid nii vanemat ennast kui uuringus osalevat last. Küsitlusuuring toimus veebruar–mai 2024. Lapsi osales 681 (11,8% kutsututest), kellest 526 (77,2%) puhul olid kasutatavad ka lapsevanema vastused. Tulemused: vaimse tervise probleeme esines rohkem tüdrukutel ning need sagenesid vanuse suurenedes. Kuigi sotsiaalmajanduslikud tegurid olid heaoluga seotud, osutusid suhete, kooli, individuaalsete omaduste ja eluviisiga seotud riski- ja kaitsetegurid ka oluliseks. Uuringu madala vastamismäära tõttu tuleb silmas pidada, et tulemused kajastavad eelkõige konkreetse valimi olukorda. Seiret tuleks teostada LVTUs väljatöötatud küsimustikega iga 2–3 aasta järel, kaasates nii varem osalenud lapsed kui ka uued osalejad. Kui 11–17-aastaste puhul kasutada enesehinnangulisi vastuseid, siis 8–10-aastaste puhul kaasata ka lapsevanemad. Jätkata koolipõhise andmekogumisega ja lisada LVTU koolidele kohustuslike riiklikult oluliste uuringute nimekirja. Uuringu tulemused kinnitasid vajadust laste vaimse tervise seiresüsteemi järele.Kirje Enesekontrolli ressursimudeli testimine ja individuaalsed erinevused Stroopi testis(2021) Raudsepp, Liisi; Konstabel, Kenn; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondKirje Objektiivselt mõõdetud vahetu kehalise aktiivsuse seos emotsiooniregulatsiooni - ümberhindamine ja allasurumine - strateegiaga(2021) Ojala, Helis; Konstabel, Kenn; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondKirje Self-control as a resource: testing a theory of self-control in adolescents(2022) Laaneots, Karina; Konstabel, Kenn; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondKirje The structure and validity of self- and peer-reported personality traits(2006) Konstabel, Kenn; Allik, Jüri, juhendaja; Realo, Anu, juhendajaKirje Üldistatud lineaarsete mudelite kasutamine sotsiaalteadustes: praktikum(2010-07-07) Konstabel, KennÜldistatud lineaarsed mudelid (ÜLM) on lineaarse regressioonimudeli tänapäeval laialdaselt kasutatav üldistus, mis võtab ühtsesse lihtsasse kasutusskeemi kokku mudelid, mida traditsiooniliselt tuntakse paljude erinevate nimede all (nt regressioon-, dispersioon- ja kovariatsioonanalüüs, logistiline ja Poissoni regressioon). Selline üldistus võimaldab erinevatest mudelitest paremini aru saada ning neid paindlikumalt rakendada. ÜLM ideestik on laialdaselt kasutusel paljudes erinevates teadusvaldkondades (sh sotsiaalteadused, psühholoogia, liikumis- ja sporditeadused jne) ning selle tundmine on nende valdkondade uurimistulemustest aru saamiseks üha olulisem. Kursusel käsitletakse ÜLM kasutamist programmiga R. Järgnevas kursuse materjalide kogumikus on (a) sissejuhatav tekst R-i kasutamisest, (b) praktikumijuhendid, ja (c) kursuse lisamaterjalid. Kõigis tekstides tuleks courier kirjas olev osa ise R-is järele proovida – praktikumid on sel viisil ka iseseisvalt läbi tehtavad.