Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
  • Eesti
  • English
  • Deutsch
Logi sisse
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Loos, Aleksei" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    Kirje
    Masinõpe k-ritta mängude õppimiseks
    (Tartu Ülikool, 2012) Loos, Aleksei; Vilo, Jaak; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    Antud töö põhieesmärgiks oli uurida kui efektiivne ja mõistlik on kombineerida mitu erinevat masinõppe meetodit, et treenida tehisintellekti k-ritta tüüpi mängudele. Need meetodid on järgnevad: geneetiline algoritm, juhumetsad (koos otsustuspuudega) ning Minimax algoritm. Eriliseks teeb sellise meetodi asjaolu, et kogu intelligents treenitakse ilma inimese ekspert teadmisteta ning kõik vajaliku informatsiooni peab arvuti ise endale omandama.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 UTLIB

  • Saada tagasisidet