Sirvi Autor "Saks, Katrin, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 43
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Ainekursuse "Ennastjuhtiv õppija" mõju 10. klasside õpilaste eneseregulatsioonioskusele(Tartu Ülikool, 2024) Tappo, Tuuli; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Analyzing causes of differences in English language proficiency and academic performance in Estonian- and Russian-medium schools in Estonia(Tartu Ülikool, 2019) Honcharova, Mariia; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Classroom digital technology integration – a double-edged sword? Engaging and practical yet harmful(Tartu Ülikool, 2023) Raave, Doris Kristina; Roldan Roa, Eric; Pedaste, Margus; Saks, Katrin; Saks, Katrin, juhendaja; Pedaste, Margus, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Distantsõppega toimetulekut ja eneseregulatsioonioskust toetavad ja takistavad tegurid ühe kooli III kooliastme õpilaste kogemustele tuginedes(Tartu Ülikool, 2021) Nikolajev, Katrin; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Effects of the reading practice platform (Readvise) in developing self-regulated reading skills of tertiary students in L2 learning(Tartu Ülikool, 2021) Akopyan, Anait; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Effects of using audio-visual materials on the listening performance of secondary EFL learners in Japan(Tartu Ülikool, 2024) Horikawa, Shintaro; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutThis study investigates the impact of audio-visual materials on the listening performance of Japanese secondary EFL learners. Using a quasi-experimental design, 81 first-year high school students were divided into three groups, each exposed to different stimuli: hypervideo, video, and audio. Pre- and post-tests measured the effectiveness of these materials. Results showed no statistically significant improvement in listening comprehension for any group, though the audio group demonstrated the closest approach to significance. These findings suggest that while audio-visual materials may not significantly enhance short-term listening skills, audio-only resources might be more effective for test preparation. The study highlights the need for further research on long-term effects and multimodal integration in EFL educationKirje Eneseregulatsioonioskuse toetamine III kooliastmes ühe Tartu üldhariduskooli näitel(Tartu Ülikool, 2021) Kõõra, Airit; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Enesereguleeritud õppimise stsenaariumid kuuenda klassi loodusõpetuse tundides(Tartu Ülikool, 2023) Heintalu, Kõue; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Gümnaasiumiõpilaste eneseregulatsioonioskuse toetamine metakognitiivse refleksiooni kaudu(Tartu Ülikool, 2022) Ivanova, Jane; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Haridusmuudatuste juhtimine Pärnumaa üldhariduskoolide näitel(Tartu Ülikool, 2022) Tammann, Urve; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje HEV-õppijatele kohandatava personaalse õpitee mõistmine ja rakendamine. Juhtumiuuring ühe Eesti üldhariduskooli näitel(Tartu Ülikool, 2022) Varblane, Kersti; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Kaasava hariduse põhimõtete rakendamine Halliste Põhikooli näitel(Tartu Ülikooli Pärnu kolledž, 2019) Linaste, Riina; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž. Sotsiaaltöö korralduse osakondKirje Kutsekoolide valmisolek uimastiennetuse elluviimiseks – sekkumisuuring ühe Eesti kutsekooli näitel(Tartu Ülikool, 2021) Kupper, Brith; Saks, Katrin, juhendaja; Streimann, Karin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Language teachers' perceived emergency remote teaching readiness(Tartu Ülikool, 2023) McLelland, Cameron; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Lasteaiaõpetajate globaalselt pädev õpetamine ja maailmahariduse teemalise koolituse mõju selle arengule(Tartu Ülikool, 2023) Veskus, Kersti; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Liikumistegevuste mõju õpiärevusele 3. klassi matemaatika tundides(Tartu Ülikool, 2021) Lindal, Kaja; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Mängustamise kasutamine haridusteenuse arendamisel Pärnu Koidula Gümnaasiumi IT aine näitel(Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, 2020) Karro, Teele; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž. EttevõtlusosakondKirje NEET-noorte enesejuhitud õppimist toetav teenusmudel kohaliku omavalitsuse tasandil(Tartu Ülikool, 2020) Kõiv, Kerli; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Nüüdisaegse õpikäsituse rakendamine Kaitseväe Akadeemia taktika õppetooli näitel(Tartu Ülikool, 2020) Boltovsky, Maia; Saks, Katrin, juhendaja; Kütt, Katri, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Õpetajate ja juhtide professionaalse arengu toetamine Eesti koolieelsetes lasteasutustes(Tartu Ülikool, 2021) Maltis, Kristel; Tenson, Eda; Matsin, Ülle, juhendaja; Saks, Katrin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »