Browsing by Title
Now showing items 13047-13066 of 83615
-
E(esti)-raamatud
(2011-09-13) -
E-Aabitsa digitaalse haridusliku mängu kasutamine tahvelarvutil 3-4-aastaste laste poolt
(Tartu Ülikool, 2015) -
E-arvetele üleminekut mõjutavad tegurid Eesti väikese ja keskmise suurusega ettevõtete näitel
(Tartu Ülikool, 2016) -
E-äri klientide klassifitseerimine rakenduse logide põhjal
(2015)Fits.me ettevõte on arendanud veebipõhise rakenduse, mis aitab veebipoodide külastajatel valida õiget suurust riideid. Virtuaalse Proovikabiini rakendus logib kasutajate tegevusi ja salvestab sisestatud kehamõõdud andmebaasi. ... -
E-Eesti 2000-2012 välismeedia ja ekspertide võrdluses
(Tartu Ülkool, 2012)This MA thesis „E-Estonia 2000-2012 in the comparison of foreign media and experts“ provides an overview of e-Estonia’s representation in foreign media in comparison with the view of experts. Under my observation is the ... -
E-invoice service providers interoperability: coopetitive strategy in Europe
(Tartu Ülikool, 2018) -
E-kaasamine Eestis: riigiasutuste ja poliitikute veebisisu kontentanalüüs
(Tartu Ülikool, 2019) -
E-kataloogi ESTER rahulolu uuringu tulemused
(Tartu Ülikooli raamatukogu, 2013) -
E-kaubandusvõrgustike roll mikro- ja väikeettevõtte rahvusvahelistumisel SaltsUp OÜ näitel
(Tartu Ülikool, 2021) -
E-kirjade klassifitseerimine masinõppe abil Maanteeameti näitel
(2018)Lõputöö eesmärgiks on e-kirjadest teemade tuvastamise ja e-kirjade klassifitseerimise raamistiku loomine Maanteeameti näitel. Töö teoreetilises osas antakse ülevaade tekstikaevest, muuhulgas teemade modelleerimisest ja ... -
E-kursus "LEGO Mindstorms NXT algkursus"
(Tartu Ülikool, 2009) -
E-kursuse "Praktiline kodukeemia" mõju õpilaste keemiahuvile
(Tartu Ülikool, 2019) -
E-kursuse "Programmeerimise alused II" kahemõõtmelise järjendi esialgsete materjalide koostamine ning analüüs
(2017)Käesoleva bakalaureusetöö tulemusena valmisid kahemõõtmelise järjendi teemade esialgsed materjalid e-kursusele „Programmeerimise alused II“. Bakalaureusetöö käigus analüüsiti ka „Infotehnoloogia mitteinformaatikutele“ ... -
E-kursuse "Programmeerimise alused" logifailide analüüs
(2016)Programmeerimise õpetamisel saab õppejõud tavaliselt õppijate arengust ülevaate valmis prog-rammide põhjal. Seega puudub neil sageli informatsioon õppijate lahendusprotsessi kohta. Seda eelkõige e-kursustel, kus õpilased ... -
E-kursuse "Programmeerimise alused" osalejate hinnangud ülesannetele
(2017)Käesolevas bakalaureusetöös analüüsiti e-kursuse „Programmeerimise alused“ osalejate hinnanguid ülesannetele. Töö tulemusena leiti vastused järgnevatele uurimisküsimustele: millised ülesanded on osalejate hinnangul kerged ... -
E-kursuse „Programmeerimise alused II“ rekursiooni temaatika küsimuste ja ülesannete loomine
(2017)Käesoleva bakalaureusetöö raames koostati rekursiooni temaatika ülesandeid ja küsimusi e-kursusele „Programmeerimise alused II”. Ülesannete sobivust analüüsiti magistriõppekava “Infotehnoloogia mitteinformaatikutele” ... -
E-learning tools in on-line EFL classes to develop speaking skills at B1 level: variety and sutability
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
E-learning: Study with one course and two environments
(2007-05-22)