Show simple item record

dc.contributor.authorJürima, Reet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakondet
dc.date.accessioned2012-07-11T07:40:00Z
dc.date.available2012-07-11T07:40:00Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/26045
dc.description.abstractKäesoleva magistritöö eesmärgiks oli anda ülevaade aktiivõppe meetoditest, millega saab üldhariduskooli III kooliastme muusikaõpetuse tunde mitmekesisemalt läbi viia ja ühtlasi tekitada õpilastes suuremat huvi muusikaõpetuse kui aine vastu. Töös anti ülevaade muusikaharidusest üldhariduskoolis kasvatusteadlaste ja muusikapedagoogide seisukohtade põhjal ning toodi välja eelnevalt läbiviidud uurimustele toetudes õpilaste arvamused muusikaõpetuse tundide kohta. Töös anti ülevaate teismeliseea arenguetappidest ja –arenguteooriatest ning erisustest tütarlaste ja noormeeste õpetamisest III kooliastmes.et
dc.description.urihttp://tartu.ester.ee/record=b2610795~S13*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTÜ Viljandi Kultuuriakadeemiaet
dc.rightsrestrictedAccesset
dc.subjectüliõpilastöödet
dc.subjectmuusikaõpetuset
dc.subjectaktiivõpeet
dc.subjectüldhariduset
dc.subjectmagistritöödet
dc.subjectCD-ROMidet
dc.titleAktiivõppe meetodite kasutamine Pärnu linna üldhariduskoolide III kooliastme muusikaõpetuse tundideset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record