Show simple item record

dc.contributor.advisorKonstabel, Kenn, juhendaja
dc.contributor.authorPalu, Katrin
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2013-04-06T12:04:31Z
dc.date.available2013-04-06T12:04:31Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/29752
dc.description.abstractKäesoleva seminaritöö eesmärk on uurida, kas lastevanemate ja õpetajate hinnangutes laste isiksuseomaduste sotsiaalsele soovitavusele on erinevusi, kas vanemad ja õpetajad hindavad laste isiksuseomadusi erinevalt. Laste isiksust mõõdeti HiPIC skaala 5 faktori alusel (heatahtlikkus, meelekindlus, ekstravertsus, kujutlusvõime ja emotsionaalne stabiilsus). Tulemuste põhjal võib öelda, et laste isiksuseomaduste hindamisel langesid lastevanemate ja õpetajate arvamused kokku ainult meelekindluse hinnangutes. Laste sotsiaalselt soovitumaks isiksuseomaduseks nii lapsevanemate kui ka õpetajate arvamuste põhjal oli kujutlusvõime. Käesoleva töö tulemuste põhjal võib väita, et õpetajatel ega ka lastevanematel ei olnud laste sotsiaalselt soovitavate isiksuseomaduste suhtes eriarvamusi, mis oleks olnud sõltuvuses lapse vanusest.et
dc.description.urihttp://tartu.ester.ee/record=b2646969~S1*estet
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subjectsotsiaalne soovitavuset
dc.subject.otherisiksuseomadusedet
dc.subject.otherlapsedet
dc.subject.otherlapsevanemadet
dc.subject.otherõpetajadet
dc.titleVanemate ja õpetajate arvamused laste soovitavatest isiksuseomadustestet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record