Show simple item record

dc.contributor.authorVihalemm, Triin
dc.contributor.authorKruusvall, Peeter
dc.date.accessioned2013-04-11T05:15:37Z
dc.date.available2013-04-11T05:15:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/29813
dc.description.abstractBeSt programmi toetusel loodud õpiobjekt annab ülevaate turunduskommunikatsiooni ja selle oluliste kanalite kohta. Käsitletavad teemad on järgmised: Turunduskommunikatsiooni kanalite liigitamise võimalused; Turunduskommunikatsiooni kanalite integreerimine praktikas; Integreeritud turunduskommunikatsiooni tõhususe hindamine; Turunduskommunikatsioon offline kanalites; Televisioon; Raadio; Trükimeedia; Välimeedia; Postiteenus, otsepost; Teleturundus; Pakendamineet
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsDigitaalse õpiobjekti kasutamise tingimused Käesolev õpiobjekt on autorikaitse all vastavalt Eesti Vabariigi autoriõiguse seadusele. Õpiobjekti varalised õigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õpiobjekti on lubatud reprodutseerida, levitada ja avalikult esitada ainult õpiotstarbel kui tervikut, va refereerimine ja tsiteerimine motiveeritud mahus. Õpiobjekti ei ole lubatud kasutada kommertseesmärgil. Õpiobjekti igakordsel kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õpiobjekti autorile. Õpiobjekti pole lubatud muuta ega täiendada.
dc.subjectintegreeritud turunduskommunikatsioonet
dc.subjectturunduskommunikatsioon nn offline-kanaliteset
dc.subjecttelevisioonet
dc.subjectraadioet
dc.subjecttrükimeediaet
dc.subjectvälimeediaet
dc.subjectotsepostet
dc.subjectteleturunduset
dc.subjectpakendamineet
dc.subjectBeSt programmet
dc.subjectsisupakettet
dc.titleIntegreeritud turunduskommunikatsioon. Traditsioonilised turunduskommunikatsioonikanalidet
dc.typeLearning Objectet


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record