dc.contributor.advisor | Häidkind, Pille, juhendaja | |
dc.contributor.author | Graubner, Merlin | |
dc.contributor.other | Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond | et |
dc.contributor.other | Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut | et |
dc.date.accessioned | 2013-07-08T10:54:20Z | |
dc.date.available | 2013-07-08T10:54:20Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | EP-1256 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10062/31838 | |
dc.description.uri | http://tartu.ester.ee/record=b2656783~S1*est | et |
dc.language.iso | et | et |
dc.publisher | Tartu Ülikool | et |
dc.subject.other | magistritööd | et |
dc.subject.other | kognitiivne areng | et |
dc.subject.other | verbaalsed võimed | et |
dc.subject.other | testid | et |
dc.subject.other | ülesanded | et |
dc.subject.other | lapsed | et |
dc.title | PEP-R testi kognitiivse ja kognitiiv-verbaalse valdkonna ülesannete kohandamine 5–7- aastastele eesti lastele | et |
dc.type | Thesis | en |