Show simple item record

dc.contributor.advisorNiitsoo, Marguset
dc.contributor.authorVendik, Atset
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutet
dc.date.accessioned2013-09-06T11:07:49Z
dc.date.available2013-09-06T11:07:49Z
dc.date.issued2012et
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/32801
dc.description.abstractAntud bakalaureusetöö eesmärgiks oli arendada mäng Android platvormile, mis võimaldaks mängijal mängimiseks kasutada tema enda muusikakollektsiooni. Mängu žanri valimisel oli kõige olulisemaks parameetriks väike konkurents, mis võimaldab mängul potentsiaalsetele ostjatele rohkem silma paista. Töös analüüsiti ning põhjendati erinevaid antud projektiga seotud tehnoloogilisi valikuid ning kirjeldati suuremaid töö käigus tekkinud probleeme ning nende lahendusi. Töö piiratud mahu tõttu oli tähelepanu keskpunktiks valitud ainult Android platvormi ning muusikamängu spetsiifilised teemad. Valminud mäng sisaldab kõiki töö käigus kirjeldatud elemente, kuid kommerts-kõlbliku tooteni jõudmiseks on vaja mängu veel viimistleda. Enne toote turule laskmist on plaanis mängust teha ka iOS versioon, mis on valitud tehnoloogiate ja disainiotsuste tõttu saavutatav suhteliselt väikese vaevaga.et
dc.description.abstractThe purpose of this thesis was to document the development process of a game on the Android platform. The genre was deliberately chosen to service the relatively undiscovered niche of music games and to avoid competing on the overly saturated mainstream market. The thesis focuses on explaining the numerous technological choices made regarding the development platform, environment and libraries as well as describing multiple encountered problems and their solutions. Due to the limited size of the thesis most of the attention is concentrated on Android platform and music game specific issues, like thread management and onset detection. The game that was developed in the duration of this project includes all the described elements, but requires additional polish to achieve the level of quality commonly found in successful commercial mobile games.et
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otherinformaatikaet
dc.subject.otherinfotehnoloogiaet
dc.subject.otherinformaticsen
dc.subject.otherinfotechnologyen
dc.titleMängu arendus Android platvormilet
dc.title.alternativeGame development for Android platformet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record