LEGO MINDSTORMS NXT’ga ühilduva suhtelise õhuniiskuse anduri tutvustus ja ülesanded

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tartu Ülikool

Abstract

Käesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks on tutvustada LEGO MINDSTORMS NXT robotiga ühilduvat Vernier‘ õhuniiskusandurit ja seejärel pakkuda lahendamiseks ülesandeid inimestele, kes tahavad nendega lähemat tutvust teha. Teoreetiline osa tööst seletab lahti õhuniiskuse nähtuse, kuidas see käitub, meie igapäevaelu ümbritseb ja missuguseid viise on inimesed välja mõelnud, et seda enda kasuks pöörata. Sellele järgneb osa, mis räägib üldisemalt õhuniiskusanduritest ja sellest, kuidas nad töötavad. Seejärel kirjeldatakse konkreetsemalt Vernier‘ suhtelise õhuniiskuse andurit, mis tööpõhimõttel ta funktsioneerib ja kuidas seda programmeerida koostöös LEGO MINDSTORMS NXT robotitega ja NXT-G programmeerimiskeskkonnaga. Antud bakalaureusetöö on üles ehitatud sarnase struktuuri ja vormistusega, mille järgi on tehtud ka teised sel ja eelmistel aastatel koostatud bakalaureusetööd, et nende kokkupanemisel koostada ühtlane õppematerjal.
The aim of this bachelor thesis was to introduce the LEGO MINDSTORMS NXT compatible Vernier relative humidity sensor and create a set of exercises for people who want to learn to use it. The theoretical part of the thesis explains the phenomenon of humidity, how it acts and surrounds us in our everday lives and also how we have developed ways to use it to our benefit. Next is the part about humidity sensors, or hygrometer, and how it works in general. The seconds part consists mainly of the introduction of the Vernier humidity sensor, how it works and how is it possible to program it in conjunction with the LEGO MINDSTORMS NXT robots. The main emphasis in this thesis is on the NXT-G programming environment. This bachelor thesis has a similar structure and form with other LEGO MINDSTORMS NXT thesis so they can later be added together to form a single teaching material.

Description

Keywords

Citation