Show simple item record

dc.contributor.advisorTretjakov, Konstantinet
dc.contributor.advisorLaur, Svenet
dc.contributor.authorTunnel, Raimond-Hendriket
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutet
dc.date.accessioned2013-09-06T11:07:50Z
dc.date.available2013-09-06T11:07:50Z
dc.date.issued2012et
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/32806
dc.description.abstractTöö tuvustab protseduurilise puude genereerimise ülesannet ja näitab, kuidas realiseerida selle lahendust kasutades traditsioonilist Lindenmayeri süsteemidel põhinevat algoritmi. Töö on mõeldud ülesandest huvituvale lugejale, kes tunneb ennast mugavalt programmeerimiskeeles C++ ja objekt-orienteeritud paradigmas, kuid ei ole varem OpenGL-iga projekte teinud. Sellest lähtuvalt tuvustab töö ka OpenGL-i ning toob välja tähelepanekuid, mida seda kasutades arvesse võtta.et
dc.description.abstractThesis introduces the problem of procedurally generating trees and gives an implementation, that solves the problem using the traditional algorithm based on Lindenmayer system. The implementation is written in C++ with object-oriented paradigm in mind and is meant for readers who are learning OpenGL. Thus the thesis shows common methods and problems regarding 3D graphic generation with OpenGL.et
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otherinformaatikaet
dc.subject.otherinfotehnoloogiaet
dc.subject.otherinformaticsen
dc.subject.otherinfotechnologyen
dc.titleProtseduuriline puude genereerimineet
dc.title.alternativeProcedural Tree Generationet
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record