Show simple item record

dc.contributor.advisorVillems, Anneet
dc.contributor.advisorDuvin, Taaviet
dc.contributor.authorKilgi, Karlet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutet
dc.date.accessioned2013-09-06T12:40:05Z
dc.date.available2013-09-06T12:40:05Z
dc.date.issued2011et
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/32869
dc.description.abstractAntud bakalaureusetöö eesmärgiks oli eestikeelse dokumentatsiooni loomine LEGO MINDSTORMS NXT’ga ühilduva prototüüpimislaua firmalt HiTechnic kohta. Töö annab põhjaliku ülevaate NXT prototüüpimislauast, selle tehnilistest aspektidest ning ka rakendusvõimalustest. Seda tööd on võimalik alusena kasutada tulevikus koolides erinevate tundide huvitavamaks muutmisel. Bakalaureusetöö käigus valminud materjal läheb kasutusse Kooliroboti projekti raames, mistõttu on see koostatud võimalikult kergesti mõistetavalt. Sellest peaksid lihtsalt aru saama ka kesk- ja põhikooli õpetajad, õpilased. Töös on jälgitud teiste LEGO MINDSTORMS NXT’ga seonduvate tööde struktuuri ning on jaotatud kolmeks peatükiks. Esimeses peatükk annab ülevaate prototüüpimise ning NXT prototüüpimislaua olemusest ning selle tähtsamatest komponentidest. Selgitatakse paralleelselt lahti ka töös uuritava prototüüpimislaua tehnilised omadused ning selle suhtluse NXT põhiplokiga. Teine peatükk on keskendunud NXT prototüüpimislaua kasutamise selgitamisele - nii mehaanilise kui ka programmeerimise osas. Viimases neist on lahti seletatud NXT prototüüpimislaua programmeerimine NXT-G ning natuke madalatasemelises Not Exactly C keeles. Viimane peatükks sisaldab endas nelja kolme erineva raskustasemega ülesandeid, mida on võimalik lahendada eelnevalt omandatud materjali põhjal. Ülesannete koostamisel on arvestatud, et need hõlmaksid NXT prototüüpimislaua põhilisi funktsioone. Esimesed kaks keskenduvad NXT prototüüpimislaua digitaalühenduste ja kahendsüsteemi loogika õpetamisele, kuid järgmised juba reaalsete andurite ehitamisele. Ülesanded on kirjas kujul, mis lihtsustavad nende õppematerjalidena kasutamist.et
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to describe HiTechnic NXT Prototype Sensor Board and make practical tasks for its usage. This thesis has three main parts - an introduction to prototyping and overview of NXT Prototype Sensor Board, installation and programming guide for NXT-G and NXC, tasks for using the prototyping board. In the first part the main focus is on the explanation of prototyping in electronics, main techniques of that and interacting it with NXT Prototype Sensor Board and its technical aspects. In the second part can be found all that there is to be known about safe usage of prototype board and how to connect and program the prototype board in LEGO MINDSTORMS Education v2.0 environment and in Bricx Command Center. The last part of the thesis contains four different tasks in order to give a practical approach for using and understanding the NXT Prototype Sensor board. The tasks are presented along with descriptions and images how to solve them. This thesis is going to be a part of a teaching material that consists of all LEGO MINDSTORMS NXT related bachelor thesis. The purpose of the teching material is to popularize science and robotics among Estonian schoolchildren.et
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherbakalaureusetöödet
dc.subject.otherinformaatikaet
dc.subject.otherinfotehnoloogiaet
dc.subject.otherinformaticsen
dc.subject.otherinfotechnologyen
dc.titleLEGO MINDSTORMS NXT’ga ühilduva prototüüpimislaua tutvustus ja ülesandedet
dc.title.alternativeHiTechnic NXT Prototype Sensor Board for LEGO MINDSTORMS NXT – overview and exerciseset
dc.typeThesiset


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record