Konami koodiga veebilehtede automaatiseeritud leidmine vaadeldes nende brauseriteüleseid erinevusi

Date

2011

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tartu Ülikool

Abstract

Kaesolev bakalaureusetoo sisaldab endas automatiseeritud lahendust veebilehtedest Konami koodi leidmiseks. Lisaks vaadeldakse tuvastatud lehekulgede uhilduvust erinevate veebilehitsejatega. Konami kood on sisendkombinatsioon ( Ŗ Ŗ « « © Ø © Ø B A), mis parineb jaapani mangutootja Konami 1986 aasta videomangust Gradius. Tanapaeval on internetis palju veebilehti, mis sisaldavad endas samuti Konami koodi. Lehekulje kulastajal on voimalik sisestada kombinatsioon oma arvuti klaviatuurilt, mille tulemusena kuvatakse arvutiekraanile lehe varjatud sisu. Tihtilugu on sellised veebilehed arendatud erinevate tehnoloogiate kogumit AJAX kasutades, mis voimaldab muuta lehekulje dokumendi-mudelit (DOM) ilma lehte uuesti laadimata. Veebilehtedel esineb aga tihti veebibrauseriteuleseid uhilduvusprobleeme ning kaesolevas toos uurimegi kui palju automaatselt tuvastatud Konami koodiga veebilehtedest tootab nii Mozilla Firefox, Internet Explorer kui ka Google Chrome brauseritel. Toos viiakse labi eksperiment alexa.com portaali andmetel pohineva 100 000 maailma populaarseima veebilehe uurimiseks. Selleks oleme ehitanud rakenduse kasutades Java programmeerimiskeelt ning veebilehtede testimiseks loodud raamistikku WebDriver. Oleme seadnud uheks eesmargiks leida nende 100 000 veebisaidi seast voimalikult palju uusi Konami koodiga lehekulgi Eksperimendi tulemusena leidsime automaatselt 60 uut Konami koodiga lehekulge. Nendest 33 leidsime automaatselt ning 27 pool-automaatselt eksperimendi vahetulemuste kasitsi labivaatamise kaigus. Antud tulemuste uurimise jarel selgus, et veebilehitsejates Mozilla Firefox ning Google Chrome tootavad Konami koodiga veebilehed vordvaarselt hasti, kuid Internet Explorer ei suuda kuvada Konami koodiga varjatud saladust peaaegu pooltelt tuvastatud veebilehtedelt. 35 Meie too vaartuslikuks avastuseks voib lugeda automatiseeritud lahenduse loomist Konami Koodide leidmiseks ning 60 uue Konami koodi sisaldava veebilehe leidmist. Varem teadaolevad 91 URLi olid seni avastatud kasitsi ning uldsusele teada vaid 91. Lisaks naeme neid tuvastatud veebilehti voimaliku materjalina brauseriteuleste funktsionaalsete erinevuste pohjalikumaks uurimiseks.
The Konami Code is an input combination (↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B A) used initially in a 1986 video game called Gradius for the Nintendo Entertainment System. It was left there accidentally by the developer, who used the code during testing to give the player all the power-ups. The players discovered it, shared it and since then it has been featured in many sequels and other video games. Today there exist several Web pages that reveal an Easter egg when a visitor inputs the Konami Code through its computer’s keyboard. Typically the Easter eggs are implemented using AJAX, which means that after the Konami Code is entered, Document Object Model of the Web page is modified to reveal the Easter egg. However, since many Web sites suffer from Cross-Browser Compatibility (CBC) issues, the code might not function properly on all Web browsers. By using the Konami Code scenario as a test case, we show how such CBC issues can be exploited using our tool capable of automatically detecting Konami Codes from Web sites. In the case study we apply our program, which uses WebDriver framework, to a list of the world’s most popular Web sites. Our goal is to identify their CBC issues with Mozilla Firefox, Internet Explorer and Google Chrome Web browsers with respect to the Konami Code. By exploiting our program on the particular test scenario, we are not only capable of identifying Web sites which use Konami Code to reveal Easter eggs, but also demonstrate that our method could be used for reporting functional CBC issues on Web sites.

Description

Keywords

Citation