Show simple item record

dc.contributor.advisorKonstabel, Kenn, juhendaja
dc.contributor.authorProover, Marko
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondet
dc.contributor.otherTartu Ülikool. Psühholoogia instituutet
dc.date.accessioned2014-04-24T14:13:57Z
dc.date.available2014-04-24T14:13:57Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/40477
dc.description.abstractÕpetaja ameti puhul mängivad isiksuseomadused olulist rolli, kuna tegu on emotsionaalselt nõudliku ja kurnava ametiga. Seetõttu on oluline uurida tööga rahulolu mõjutavaid aspekte. Toetudes varasemalt selles valdkonnas tehtud tööle, uurisime neurootilisuse ja ekstravertsuse seoseid tööga rahuloluga. Uurimistöös küsitlesime 165 põhikooliõpetajat, viiekümnest koolist. Analüüs näitas mõlema isikuseomaduse korrelatsiooni tööga rahuloluga, mis kinnitas püstitatud hüpoteese ja oli kooskõlas varasemate uuringutega. Seega leidsin, et nii neurootilisus kui ekstravertsus ennustavad õpetajate tööga rahulolu.et
dc.description.urihttp://tartu.ester.ee/record=b2688356~S1*est
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.subject.otherõpetajadet
dc.subject.othertöörahuloluet
dc.subject.otherneurootilised häiredet
dc.subject.otherekstravertsuset
dc.subject.otherüliõpilastöödet
dc.titleEkstravertsuse ja neurootilisuse seos tööga rahuloluga Eesti põhikooliõpetajatelet
dc.typeThesisen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record