IKT ja Eesti koolikultuur
Date
2003
Authors
Marandi, Triin
Luik, Piret
Laanpere, Mart
Adojaan, Kristjan
Uibu, Krista
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Tartu Ülikool
Tallinna Pedagoogikaülikool
Tallinna Pedagoogikaülikool
Abstract
Uurimuse käigus otsiti vastuseid järgmistele küsimustele: 1) Millised on erinevused õpetajate diskursustes (IKT kasutamise eesmärgid ja põhjused, sellest tulenev kasu, sellega seonduvad probleemid ja ohud)? 2) Milline teoreetiline/kontseptuaalne raamistik sobib kõige paremini kaasaegse õpikeskkonna analüüsiks, s.h. IKT mõju hindamiseks? 3) Milline on kooli juhtimise ja õpetajate täienduskoolituse osa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisel koolis? 4) Millised on need innovaatilised, Eesti oludes tulemuslikud strateegiad, mis aitavad kaasa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisele koolis?
Description
Keywords
õpetamine, koolijuhtimine, õpikeskkond, koolikultuur, õpitulemused, õpetajakoolitus, innovatsioon, arvutipõhine õpe, eesti, infotehnoloogia