IKT ja Eesti koolikultuur

Date

2003

Authors

Marandi, Triin
Luik, Piret
Laanpere, Mart
Adojaan, Kristjan
Uibu, Krista

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tartu Ülikool
Tallinna Pedagoogikaülikool

Abstract

Uurimuse käigus otsiti vastuseid järgmistele küsimustele: 1) Millised on erinevused õpetajate diskursustes (IKT kasutamise eesmärgid ja põhjused, sellest tulenev kasu, sellega seonduvad probleemid ja ohud)? 2) Milline teoreetiline/kontseptuaalne raamistik sobib kõige paremini kaasaegse õpikeskkonna analüüsiks, s.h. IKT mõju hindamiseks? 3) Milline on kooli juhtimise ja õpetajate täienduskoolituse osa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisel koolis? 4) Millised on need innovaatilised, Eesti oludes tulemuslikud strateegiad, mis aitavad kaasa IKT-ga seotud uuenduste elluviimisele koolis?

Description

Keywords

õpetamine, koolijuhtimine, õpikeskkond, koolikultuur, õpitulemused, õpetajakoolitus, innovatsioon, arvutipõhine õpe, eesti, infotehnoloogia

Citation

Collections