Show simple item record

dc.contributor.authorSau-Ek, Kristiina
dc.contributor.authorLoogma, Krista
dc.contributor.authorVainu, Vaike
dc.date.accessioned2014-05-15T10:28:24Z
dc.date.available2014-05-15T10:28:24Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/40678
dc.description.abstractKäesolevas uuringus keskendutakse hilisele keelekümblusele. Varasemad uuringud on küll käsitlenud HKK mõju õpilaste õpitulemustele, samuti lapsevanemate ja õpilaste hoiakuid ning rahulolu programmi suhtes, aga seda on tehtud programmi varajases etapis (aastatel 2003–2005). Varasema seire raames on olnud kasutusel ka Tartu Ülikooli teadlaste poolt välja töötatud spetsiaalsed testid, hindamaks keelekümblusklasside õpilaste õpitulemusi ja võrdlemaks neid kontrollklasside (eesti ja vene tavaklassid) õpilaste erinevate ainete õpitulemustega. Lisaks on viidud läbi rahulolu- ning keelekasutust käsitlevaid küsitlusi vanemate 7. klassi õpilaste, lapsevanemate ja keelekümblusklasside õpetajate seas (vt Asser jt 2005).et
dc.language.isoetet
dc.publisherTallinna Ülikoolet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectkeeleoskuset
dc.subjecthinnangudet
dc.subjectõpitulemusedet
dc.subjectkeeleline assimileerumineet
dc.subjectlõimimineet
dc.subjectmitmekultuuriline hariduset
dc.subjectkeeleõpeet
dc.subjectüldhariduset
dc.subjectkeelekümbluset
dc.titleHilise keelekümbluse mõjuet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record