Epoabi – e-Portfoolioga õpiväljundite saavutamise ja hindamise tugisüsteem e-õppes

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tallinna Ülikool

Abstract

Käesolev uuringutaotlus tuleneb vajadusest selgitada välja õppija pädevuste saavutamise võimalusi ja hindamist eportfoolio abil väljundipõhiselt osalise või täieliku e-õppega ainekursustel. Uuring seab eesmärgiks arendusuuringu strateegiale tuginedes selgitada välja hetkeolukord Eestis eportfooliote kasutamisel õpiväljundite saavutamisel ja hindamisel, saadud tulemuste põhjal töötada välja kõrghariduse konteksti sobiv eportfoolioga erinevat tüüpi õpiväljundite saavutamise dokumenteerimise ja hindamise mudel ning luua vastav elektroonne e-kursuste tugisüsteemi ePoAbi prototüüp. Viimane sisaldaks empiiriliselt valideeritud eportfoolio-põhiste õpitegevuste ja hindamismeetodite soovituslikke tüüplahendusi erinevat tüüpi õpiväljundite jaoks ning ühtlasi toetaks õppejõude õpitegevuste planeerimisel. Uuringu eesmärk toetab järgmisi Primus programmi eesmärke: õppejõudude õpetamisoskuse arendamine ja toetamine, õppe ja juhendmaterjalide koostamine, eõppe süsteemi edasiarendamine täiendkoolitamisel, õpetamispraktikate kaardistamine, kvaliteetse väljundipõhise õppe arendamine.

Description

Keywords

hindamine, portfooliod, e-portfoolio, epoabi, iseseisev õpe, õppekavad, üliõpilased, õpiväljundid, e-kursused, kõrgharidus, e-õpe

Citation

Collections