Show simple item record

dc.contributor.authorRaidvee, Aire
dc.contributor.authorTeepere, Anti
dc.contributor.authorMust, Olev
dc.date.accessioned2014-05-23T11:01:05Z
dc.date.available2014-05-23T11:01:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10062/40917
dc.description.abstractKäsitledes Eesti haridussüsteemis riigieksamite hinnete võrreldavust, on käesoleva tööga vastatud vähemalt järgmistele küsimustele: 1) Kas ja millised on hindamissüsteemide ühispõhimõtted erinevates ainetes? 2) Kas erinevate riigieksamite tulemuste palliomistused on samatähenduslikud? 3) Kas ühe aine piires eri aegadel saadud tulemused on samatähenduslikud? Kas võib ühe eksamiaine piires välja joonistada keskmiste hinnete ajalise trendi, teades, et võrdleme analoogseid, samatähenduslikke tulemusi? 4) Kas on võimalik hindamisel kasutatavad arvud seostada kvalitatiivsete hinnangutega, fikseerimaks hinnete samatähenduslikkust, (hinde arvväärtus võib olla sama, aga kas tema tähendus on sama)? 5) Kas riigieksamite tulemused saavad olla üliõpilaskandidaatide usaldusväärse võrdluse aluseks, (kas eristavad eksaminande piisavalt hästi kõrgkoolide vastuvõtukriteeriumidena)?et
dc.language.isoetet
dc.publisherTartu Ülikoolet
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectlõpueksamet
dc.subjectõppeedukuset
dc.subjecthindedet
dc.subjectharidussüsteemidet
dc.subjecthindamineet
dc.subjectõpitulemusedet
dc.subjectriigieksamidet
dc.subjectüldhariduset
dc.titleRiigieksamitulemuste võrreldavuse loomineet
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaper
dc.typeWorking Paperet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record