RoboMind kui võimalus äratada põhikooli õpetajate ja õpilaste huvi programmeerimise vastu
dc.contributor.advisor | Tõnisson, Eno, juhendaja | |
dc.contributor.advisor | Pihlap, Sirje, juhendaja | |
dc.contributor.author | Sellin, Kai | |
dc.contributor.other | Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond | et |
dc.contributor.other | Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut | et |
dc.date.accessioned | 2014-06-16T12:42:38Z | |
dc.date.available | 2014-06-16T12:42:38Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | BA 733 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10062/41950 | |
dc.description.uri | http://tartu.ester.ee/record=b2694247~S27*est | et |
dc.language.iso | et | et |
dc.publisher | Tartu Ülikool | et |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights | openAccess | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | bakalaureusetööd | et |
dc.subject.other | põhikoolid | et |
dc.subject.other | informaatika | et |
dc.subject.other | programmerimine | et |
dc.title | RoboMind kui võimalus äratada põhikooli õpetajate ja õpilaste huvi programmeerimise vastu | et |
dc.type | Thesis | et |